Gå til innhold

Noen som har funnet ut hvilken "bleieavtale" som er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo så mange som har nå, i ulike utgaver.

Noen som har tatt de for seg og regnet på det?

Er vell Kiwi og Spar som har slike bleiekort, så har vell Coop medlemmene noe opplegg?

Ikke helt inne i det jeg. Kom bare til å tenke på det nå. Har jo sett reklamene, men ikke tatt det til meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

KIWI er best, mener jeg å huske....

Men nå kommer det mest ann på hvilke bleier som passer best til babyen din da.

Vi har brukt Libero helel tiden, for de andre passer ikke særlig godt.

Skrevet

Kiwi har vunnet den prisen ;) hehe.. på libero hvertfall så er de best i test;)

Skrevet

Er vell ulikt etter størrelsene også det. Hvilken som passer best.

Var hvertfall slik her i hus sist :)

Den ene typen tok best frem til vi startet med slike trusebleier. Da måtte vi bytte om på merkene. Husker ikke hvilke av dem som var Libero eller Pampers.

Skrevet

Må bare fortelle dere et lite tips!

Libero Mini selges på REMA 1000 for 20,- pr pakke!!!!

Andre plasser koster den rundt 50 kr!

Skrevet

Er det ikke de minste Pampers-bleiene som koster 20 på Rema, da?

Ellers har Rema 1000 storforpakninger med Pampers-bleier i str. 3, 4 og 5, både i Active Fit, Baby Dry, og buksebleien (husker ikke hva den heter....) Koster kr. 80 for en eske med 2 pakker oppi, og i hver av pakkene er det flere bleier enn det det normalt er i Pampers-pakkene.

Mener disse blir billigst om man synes Pampers funker bra på barnet: )

Skrevet

Åh, tusen takk.

30kr i lengden blir jo en del.

Selv om det sikkert bare er snakk om en pakke av den str.

Bleier er jo forholdsvis rådyrt, og noe vi trenger lenge.

Føler det er noe vi må "spare det vi kan" på.

Altså, ikke antall bleier pr dag. Tror jeg kommer til å overforbruke denne gangen også. (Hater å bruke vått bind selv, så her blir bleiene byttet ofte) Veldig greit å slippe å betale mer enn vi må!

Skrevet

Her er det bleier fra rema 1000 som gjelder. Har ikke regnet på det, men liker Pampers bedre en Libero så da er det jo ikke så mye å lure på:-)

Skrevet

Jeg brukte Libero først tiden p.g.a bleieavtalen på Kiwi, men gikk så over til Pampers etter hvert. Synes Pampers er best fordi de ikke er så stramme i strikken som Libero. Føler at de må være ubehagelige for barnet å ha på.....

Skrevet

Vi har brukt bleieavtalen (Pampers) på Ica, men har byttet til jumbopakker fra Rema. Vet ikke hva som lønner seg, men vi har vært veldig fornøyd med pampers hele veien...

Skrevet

kjøper oxo pampers på rema.20kr for pampers 1 og 2.så har de disse dobbelt pakkene for litt større barn.praktisk når vi har flere barn.må ha bleier i bhg og hjemme.koster 70kr for vanlige belier og 80kr for trusebleier.kjempe billig...

Skrevet

hvis dere bor i nærheten av lidl , vet jeg at bleiene der visstnok er både billige og bra. Tror det koster ca 30 kr for 50 bleier eller noe....ellers er det kanskje verdt å investere i tøybleier?? Jo mer du bruker dem jo billigere blir de ;) hehe

Skrevet

vet de koster 20 kroner på rema og smart club... og hvis du er coop-medlem får du 10 kroner avslag på alle bleiemerkene:)

Skrevet

Du må nesten først finne ut hvilke bleier du liker best. Jeg syns Pampers stinker med tiss i, så jeg har bare brukt Libero. Og da tror jeg Kiwi har den beste avtalen, det er ivertfall den vi har brukt. Syns ikke at strikkene i trusebleiene er for stramme til mine barn, og syns de holder godt.

Skrevet

Må bare si at jeg elsker Lidl-bleiene! Der koster 30,- for 56 stk. Men er først og fremst passformen jeg liker. De sitter utrolig godt på lillemann, og han har aldri lekkasje med dem. Det hadde han dog med Pampers... Men man må som sagt prøve hva som passer best til sitt barn... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...