Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 ett litt sleipt triks, ja jeg vet, men for min del visste jeg at jeg ville få lavere boligutgifter ved å eie fremfor å leie. har du ett ok forhold til barnefar, lag en "bidragsavtale" hvor han skriver han betaler mye i bidrag. vi skrev at han betalte 5500 pr mnd, og det var avgjørende for min "inntekt" om jeg fikk lån eller ei. etterpå rev vi den i stykker.. også i hans interesse at jeg og jenta fikk ett ok sted og bo.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jepp, det går an, men du har vel jobb i tillegg? Man får jo ikke lån på overgangsstønad uten å ha kausjonist.
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2007 #4 Skrevet 23. juni 2007 fikk lån på os, foreldrepenger, bt og det enorme bidraget.. uten kausjonist. men så har jeg kort tid igjen på skolen og er nesten garanter jobb når jeg er ferdig. fikk 1,3:) men hadde spart litt selv og da. men bidraget var faktisk avgjørende. og selv om det ikke er reelt, betaler jeg mindre på lånet og alle utgiftene som følger med, enn der jeg leide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå