Gå til innhold

Holder på å bli gal....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår "kjære" carpenter out of hell, ser ikke ut til å ha det minste i mot å drøye tiden.

Dagsbøtene har rullet og gått i 30 dager nå.

Jeg bor fortsatt... eller igjen er et mer dekkende uttrykk,

-hos mamma, er fortsatt gift, selv om dette setter oss på prøve.

Vi snakker om at det kanskje kommer en dag da vi kan le av dette....

Men det tror jeg blir lenge til.... Er ikke noe å le av ennå i hvertfall...

Men nå har jeg i det minste mer tilgang til internett og blir nok her sånn dann og vann.. Mest for å øse ut av min frustrasjon og den kommer i store posjoner om dagen.

Ha en fin kveld/natt. Vi snakkes.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vræææl!! Jeg hadde mistet tålmodigheten for leeeenge siden!!! Men... hva kan man gjøre da??? Pyton når man er fullstendig i andres vold!

Skrevet

Jepp, jeg har grått, kjeftet, ropt og Gud vet hva... Men hjelper det??? Not. Men at det tærer på oss er det ingen tvil om.

Hadde vi visst at det skulle ta SÅ lang tid, så hadde vi jo gått for langtidsleie.

Men her vi bor er det jo turistene som ruler om sommeren.

Så det som leies ut nå på korttidsleie, tar de fra 4000,- til 7000,- i uka..

Skrevet

Der var du jo :)

Stakkars deg, jeg føler virkelig med deg. Stå på!!!

Skrevet

Oj, oj, oj, stakkars MSB! Du har min fulle forståelse og medfølelse. Det er en grunn til at vi flytter hjemmefra etter som vi gror til og det å måtte flytte hjem pga upålitelige håndverkere.... Skjønner frustrasjonen!!!!!

Krysser fingrene for at noe/noen får fart på håndverkeren snart! Kanskje Espen Lie er ledig for oppdrag.... ;-)

Skrevet

Å hallo!!!!!!!! Jeg hadde "seriøst" klikka om jeg måtte bo hos mine foreldre over lengre tid:)

Jeg kan jo komme å skremme vannet av den håndverkeren, jeg er utrolig flink til å klype:)

Håper det ordner seg for dere snart. Utrolig hva disse håndverkerene kan tillate seg nå for tiden..

Skrevet

Stakkars dere! Dumme håndtverkere som ikke kan holde det de lover. Han har vet så mange andre inntektskilder da, at dagsbøtene deres ikke virker avskrekkende nok. Håper det ikke tar så lang tid før dette er ferdig, slik at dere kan få det på avstand og le av det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...