Gå til innhold

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

så gresset var ikke grønnere, du kjære eks???

eksen fant ny dame umiddelbart etter bruddet. var veldig skuffet, siden vi skulle prøve mer. i melomtiden har jeg vært langt nede, helt på bunn, men snudd og kommet opp-lenger opp en jeg noen gang har vært. nå er alt fint. bra. trives-lykkelig! og han kommer snikende med halen mellom bena, fremdeles sammen med henne, sier ting er dårlig, ulykkelig, angrer- var ikke så flott likevel. og jeg kan se han i øynene, mannen som har kost seg med henne mens jeg har grått og ammet vårt barn,: FOR LITE, FOR DÅRLIG, OG FOR SENT! og være helt komfortabel med det! i love life! ingenting er bedre en å vite at han er i et dårlig forhold hvor han savner meg, og jeg ikke vil ha han tilbake. slemt, men sant.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, gni det inn:) kooos deg:) bare vent til du finner deg en SUPER mann som er flink med barnet osv:) da kan han jaggu angre mer ja:)

Skrevet

Hihi flott for deg.Kos deg,og la han se hva han gikk glipp av;-)

Han fikk som fortjent: what goes around,comes around;-)

Skrevet

Sånt lesestoff liker vi;)

Skrevet

Knall bra! Tok meg selv i å ønske at x'en min skulle gjøre det samme. Jeg har nemlig også funnet ut at jeg har det bedre enn noen gang - storkoser meg med trollungen min og kunne aldri tenke meg å ta tilbake barenfaren :-)

Skrevet

Et ordtak sier: man oppnår ingen lykke på andres bekostning! Så der fikk han, han tråkket deg ned mens han selv oppsøkte hva han trodde var lykke!

Og what goes around comes around!

SÅ BRA AT DU IKKE VIL HA KRYPET TILBAKE!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...