Gå til innhold

Piczo hjemmeside - virus?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veldig ofte når jeg skal inn på en piczo hjemmeside så kommer det en pop-up med en annonse om at jeg kan vinne en million osv.

Får litt hetta hver gang og tenker virus. Er livredd for virus på pcn.

Er det bare meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter...

Skrevet

Det er ikke bare Piczo som har pop-up's.

Jeg har ett-eller-annet på pc'n som blokkerer sånne pop-up's.

Kanskje det er en ide for deg også?

Har hørt om andre som har fått trøbbel med pc'n sin fordi de installerte et spionprogram som utga seg for å være noe annet.

Men hvis du bare lukker pop-up'ene så skal det ikke være farlig.

Skrevet

Dette skjer nesten alltid når jeg inne på en av hjemmesidene. Aldri ellers. Slår av pop-upsblokkeringa av og til for å få kommet inn på nettbanken.

Det står at man kan vinne en mill hvis jeg trykker på ja innen 4 min. Trykker på krysset i hø hjørnet flere ganger men den spretter opp igjen. Greier å få lukket det etter å ha trykket 5-10 ganger.

Skrevet

Har tenkt på det jeg også.. Men har hatt piczo side i 8 mnd nå, og har ikke hatt noe problemer med virus!

Skrevet

Vi har også brannmur og et virusprogram som skal være trygt.

Skrevet

Kanskje det er det som er straffen når man ikke bruker piczo hjemmeside selv. He he...

Er såpass nysgjerrig at jeg må kikke på de andre sine søte små engler. Mannen min har konstruert hjemmesidene til ungene selv.

Skrevet

Det hender av og til at enkelte pop-up'er kommer gjennom. En gjenganger hos meg er "Congratulations- ett-eller-annet"

Da ligger det som et program nederst på oppgavelinja (heter det det??). Jeg får det bort på første forsøk, bare høyreklikker på firkanten som hører til pop-up'en, og velger "lukk"

Alt som står er ihvertfall bare tull. Om det er at du har vunnet, om at klokka di må justeres eller noe annet fjas. Ikke åpne de uansett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...