Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hun legger seg så utrolig fint, men etter noen timer våkner hun og da skal hun opp å ha kos av meg. Legger hodet på skuldra mi så fort hun kommer opp og ligger musestille så lenge hun kan. Men dette kan skje flere ganger om kveldene, så jeg lurer på om dette er uvane? Stakkar, hun griner som besatt, og vil jo bare ha kos. Syns det er så vondt å ikke ville kose med henne, for mest av alt vil jeg jo egentlig bare ta henne opp å gi henne kosen. Hva syns dere?
dumme mamma Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hun gjør det tydeligvis for å få kontakt. Hvis du fortsetter med det, kan det hende det utarter seg til at det blir oftere og oftere. Jeg hadde nok bare latt henne skrike. Etter en stund skjønner hun at du ikke kommer og sovner igjen. Vet det er grusomt å høre på skrikinga, men etter ett par tre netter er det helt sikkert i orden. Da har hun skjønt at du ikke kommer. Men du må ikke vingle, for da må dere starte på nytt igjen. Funket her i hvertfall. Lykke til
Ådæven Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Ville ikke tatt henne opp av sengen men satt meg ved siden av sengen og gitt henne kosen når hun var i sengen. Jeg har hatt samme "problem" med Celine, men hun godtar at jeg ikke tar henne opp nå.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 Hun er snart 10 mndr... Prøvde nå 3 ganger med kos, men ikke tatt henne opp av senga, og det er stille nå etter den tredje gangen Får begynne der med at hun faktisk får kos, men hun får ikke komme opp. Takk for svar
rampetrollet Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Det var slik vi gjorde det med gutten vår og, -tok han ikke ut av sengen men bare var der med han. Man kan aldri vite om barnet har vondt/er redd ol. så jeg har ikke hjerte til å bare la barnet skrike alene. Han skjønt raskt at det var ikke noe vits å lage noe styr og sovnet igjen:)
annie-77 Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Er nok lurt det du gjør nå. Ikke vits å få en unødig skrikerunde om det kan trappes ned sakte synes jeg. Etterhvert holder det kanskje at du bare tar henne på hånden eller kinnet, eller kanskje du bare kan snakke til henne fra døra (mamma passer på deg, god natt skatt -el.l). Tulla vår var og litt slik, man har jo mest lyst til å gi dem kos-er jo så skjønne når de er i halsøvne... Men, det utarter seg fort til en uvane og da er det ikke så moro lenger.
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Ja, akkurat slik tenker jeg å. Hun er litt forkjøla nå, så tenker jeg kanskje har hun ubehag med det, eller kanskje er det tenner, eller kanskje ha rhun drømt. Klarer liksom ikke bare å la henne ligge der heller. Godt å høre med dere andre her som gir meg råd Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå