Gå til innhold

dere som har kjøpt vogn fra nederland

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvilken nettside var det igjennom? hvilke merker har de og priser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.babyjungle.nl

de har i alle fall oth og easywalker. Du går inn på sidene for europeiske land utenfor eu, du må legge til norsk moms selv, den nederlandske er da trukket i fra.

Skrevet

De har TFK også der

Skrevet

hvordan regner jeg på momsen? og hvor mye er det i frakt?

Skrevet

Momsen er 25% av kjøpesummen, frakten tror jeg kommer opp før du bekrefter bestilling eller så skal det stå et sted på siden der. Man betaler ikke toll for barneutstyr, men man må betale et gebyr på rundt 200 kr i samband med momsen.

Skrevet

gjelder det samma fra hvor i verden en bestiller? og samma hva en bestiller så lenge det er til barn?

Skrevet

Har bestilt fra

*http://www.bebiezaak.nl/

*www.babyjungle.nl

*www.babytrader.nl

Veldig fornøyd med alle 3.

De trekker fra den nederlandske momsen som er på 19% om jeg ikke husker feil, og så blir den norske momsen lagt til når vogna komme til Norge.

Babyjungle leverer vi a Tollpost globe så da får du momsregning i posten en mnd etter du har fått vogna, de andre bruker Posten, og da får du momsregninga som oppkrav når du skal hente vogna.

Porto er ofte på 50-60 euro.

Babytrader har gratis frakt om du bestiller Bugaboo og Stokke tror jeg det var, for over 600 euro

Skrevet

Har forstått det sånn ja. Kun momsen på 25% man må betale for bestillinger over 200 kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...