Gå til innhold

Hvorfor tror dere at folk lyver om ting her inne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg riktig nok ikke vært her så lenge, men hvorfor i alle dager skulle noen legge inn et innlegg her som ikke er sant? Jeg mener, oppmerksomhet? Det er vel ingen som *virkelig* vet hvem de forskjellige er? Så hvordan kan man da få oppmerksomhet? Over at mange svarer på et innlegg? Er det SÅ morsomt at folk må dikte historier av den grunn?

Jeg bare lurer.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja man kan jo lure på hvorfor....Har vært noen groteske løgner her faktisk, skjønner ikke hvor folk tar sånt fra engang. Og hvorfor det er gøy å få oppmerksomhet på en historie man selv vet ikke er sann, ja det er jo ganske ubegripelig..

Skrevet

Jeg har vært her siden 2003 og det har vært en del historier (mest tragiske) som har fått enormt med oppmerksomhet og i ettertid vist seg å være sanne.

Et av de verste tilfellene var da det var en som laget en piczoside og stjal bilde av en annens baby og sa at den var død.

Det var helt jævlig.

Så - vi tror ikke at folk lyver, vi VET at enkelte gjør det...dessverre.

Skrevet

Jøss... Noen sliter visst litt for mye ja..

Skrevet

Skulle selvfølgelig stå at de i ettertid har vist seg å være Usanne, ikke sanne...;)

Skrevet

Det som er mest synd er at de få historiene så blir avdekket som løgn, gir noen grunn til å misstro og skape konspirasjon om de fleste historier, slik at de som faktisk har grymme og tragiske historier får svi i dobbelt monn.

Skrevet

Ja, det er jo det som jeg tenkte litt på.. Tenk på dem som sitter der med en tragisk historie, men som blir mistenkt med en gang? Men ja. jeg skjønner jo dilemmaet.. Men dette er jo internett, så hvor seriøst tar man ting sånn uansett? Kanskje vi engasjerer oss litt for mye til tider :)

Skrevet

Det er jo lett å bli litt hekta på dette (burde ikke fortsatt sitte her, kremt...) Må innrømme at jeg synes det er kjempegøy å få respons - hvis man sliter med lav selvfølelse, kan vel noen bli fristet til å legge ut noe usant for å få den responsen og sympatien de ikke synes de får ellers?

Men hvis man går så langt som det blir beskrevet ovenfor (død baby), må man jo ha alvorlige problemer.

Skrevet

Jepp det har man , da har man store og dype problemer og ser sannsynlig ikke bredden av det man gjør. Da trenger de hjelp ikke en lynsjmobb som det er her inne.

Skrevet

Men - hvordan kan noen få bedre selvtillit, eller føle seg noe bedre, med å få respons på noe over internett? Og i det hele tatt over noe de selv vet ikke er sant i tilfelle? Fatter ikke helt den der jeg.. Jeg mener - ingen sympati er vel bedre enn falsk sympati?

Skrevet

Der er jeg faktisk helt enig med deg.

Skrevet

Jeg tror enkelte er vant med mye oppmerksomhet, og mister noe av det når barn kommer inn i bildet. Noen har kanskje problemer i forholdet, og noen misunner andre. Sitter inne i store deler av permisjon, som skaper trang til oppmerksomhet på slike nettsteder hvor en vet en kan oppnå mye oppmerksomhet.

Det er min konklusjon.

Ærlighet varer lengst, sier bare jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...