Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 dere har virkelig ikke skjønt det. ser ut som barna er handikappet liksom. hadde aldri turt å bruke det. SKAM DERE. det er totalt på jorde. den kan tippe når som helst. Uforsvarlig.
Eat sardines and die Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Den kan tippe når som helst? Sånn uten videre...................he he he. Ser ut som om barnet er handikappet? Hvilket årtusen lever egentlig du i ?
KaMa Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Tusen takk for den utrolig givende informasjonen. Nå kan jeg endelig leve videre, med visshet om hvordan barn i trehjulinger ser ut (for jeg har jo aldri sett barn i trehjulinger før jeg selv fikk barn...) og samt bli klar over vognens svakheter, for jeg aner selvsagt ikke noe om vognens egenskaper etter daglig bruk i en evighet. Fint å vite at jeg virkelig har baller, som gjør at jeg til tross for nevnte informasjon, faktisk akter å fortsette å bruke vognen.
It's all about me Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg skammer meg skikkelig....ha ha ha. Det er du anonym som ikke har skjønt det. Hva gjør at de ser handikappet ut i 3hjuling? Jeg har enda til gode å se en 3hjulet rullestol. Og at vi er helt på jordet er helt greit, 3hjulinger er jo så gode og lette å trille selv på jorder. Og at den kan tippe når som helst er også sant, det er fult mulig hvis du tar i nok og går inn for det, men det gjelder også de med 4 hjul. Men triller du som det er ment at de skal gjøres er er de så stødige atte, iallfall min TFK )
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg kjører OTH, og har den kuleste vogna i området her:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå