Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Det var bare halve rettebunken jeg var ferdig med i går... Nå er jeg i gang med andre halvpart... Det blir nok natt før jeg er ferdig... Men da! Da er det farvel til retting og karakterer for ei stund. :-)) Moralsk støtte til siste rettebunke søkes.......
Hidjey Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Gi toppkarakter til hele hurven, det er jo sommer!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Bare fire oppgaver igjen nå! Det går framover... :-) I morgen starter ferien!!!
Sinah Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Gratulerer på forhånd! Over sommeren er jeg i samme situasjon, igjen :0)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Men nå! NÅ er jeg ferdig! Niks mer retting før til høsten!!! I morgen er det bare hygge og kos, kaffe på lærerværelset og en rose til meg som skal bytte skole. :-) Rydda meg ut av arbeidsplassen min i dag. God ferie til alle skole-elever og lærere! Vel fortjent! :-))
Northernlights Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 God ferie til deg!! Her gikk ungene ut forrige uke. Når vi flytter til NC blir det ferie fra første uka i juni til siste uka i august. Lærer jeg skal bli,kanskje?? ;o) Ikke for seint enda!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå