Gå til innhold

Ferie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om sydenferie? Jeg er i uke 23 nå og samboeren min ønsker og reise til syden noe jeg og gjør. Men når vi da reiser er jeg i uke 26, hva tenker dere om det? Noe råd og tips å få? HAr veldig lyst men er litt usikker hvis dere skjønner. Snakket med de på apollo og de hadde plasser de kunne anbefale meg og jeg reiser jo kun dersom legen gir klar signal til oss liksom. Men hva syntes dere ville dere blitt med på en syden tur i en uke eller bil ferie til tyskland e.l?????

Håper på svar.... hehe......

*Klem* en utrolig reisesyk gravid dame:os

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 27. og reiser to uker til syden nå om noen dager :-)

Skrevet

Jeg er 24+2 og var en uke på Madeira forrige uke. Det gikk helt fint. Alt var veldig rent og hygienisk, og ingen problemer med mat eller noe. Spiste bare kjøttretter, men det gjorde ingenting. Reis til syden og nyt ferien, det er nå du har mulighet til å slappe av litt ekstra før den lille kommer og trenger all oppmerksomhet!:)

Skrevet

Tusen takk for svar, da tror jeg at jeg tar syden med god samvittighet. Er litt godt og høre andres erfaringer om det og:o) så takk takk....

Skrevet

Jeg er også 26 uker når vi reiser på ferie til Syd-Frankrike. Tror det skal gå helt greit, men pass på maten og varmen. Listeria og toxo er mer utbredt sydover enn her. Dessuten må du bade ofte så babyen ikke blir overopphetet:-)

Jeg ville i hvert fall valgt dette over bilferie. Tenk å sitte stille i bilen så lenge med stor gravid mage..... Tror det kan være ganske ubehagelig faktisk:-)

Skrevet

Jeg reiser helt til Filippinene i 5 uker. Er i uke 22. Denne tiden i 2. trimester er den beste tiden å reise i. Bare hold deg til vann i flaske, ikke spis frukt og grønnsaker kjøpt på gata, drikk masse+++ alt det der..

Skrevet

Og ikke spis myke oster eller soft ice.

Skrevet

ja det sier jeg også: REIS!!!! Er i uke 28 nå, 29 over helgen og har akkurat vært en uke i syden, var helt herlig!!! :) Lå og duppa i bassenget på flytemadrass - lå på MAGEN til og med!! :)

Vi tenker også at vi skal få reist så mye som mulig før bebbisen kommer, daaaa blir det nok ikke like enkelt lenger.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...