Gå til innhold

Hvor i oslo har de I.D sminke?u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet de har det i Brugata, aner ikke hva salongen heter, men har sett skilt der når jeg går forbi :)

Skrevet

De har det i brugata ja, og salongen heter tone lise beauty store. Har nettopp gått på skole der og er ferdig utdannet negledesigner, så de vet jeg. Hvis du ikke helt vet hvor det er, så kan du gå ut utgangen fra gunerius som er ved morris, og deretter følge den gågata nedover mot grønland, så vil du se den på høyre side

Skrevet

Ok - takk;))

Skrevet

Jeg kjøpte min på storo, i en hudpleie salong inne på senteret, men den ligger ikke der alle butikkene ligger, liksom over ica.

Skrevet

Jeg bestilte fra Ebay... en uke fra bestillingsdato til levering.... en Get Started Kit til 400Kr (vanlig pris 1200 kr)

Skrevet

Så det, men var så mange velge mellom der syns jeg. Visste ikke hva jeg skulle velge...

Skrevet

HVILKET SØKEORD SKAL JEG BRUKE FOR Å FINNE STARTER KIT ? FINNER DET IKKE JEG.......

Skrevet

SEXLESS: kan det stemme at det er denne:Bare Escentuals "Get Started" Kit.. Light, FREE SHIP

Og under shipping står det fri, da er det 0 toll, ikke sant??

Skrevet

ok takk :) men hvor på siden så du hudfarge ? finner ikke info om det jeg. ..

Skrevet

Alle Magic frisører/hudpleier har det.Bl.a Oslo City og VG huset.

Kjøpte mitt pudder+kost på Ebay for 140; inkl porto!!!

Skrevet

total beløp ble ca 66 USD (46 makeup og resten i porto). Men en gang jeg bestilte fikk jeg mail fra selger'n at pakken ble sendt og at de skrev Gift på den (for å slippe å betale toll)

Skrevet

det er det jeg lurer på .. hvilken fare som passer meg... takker for svar :)

Skrevet

lurte på hvor jeg kan se de forskjellige fargene...

Skrevet

supert ! jeg er nok en medium jeg også ! :) tuusen takk ! da holder jeg også på å by på ebay ! :) jeg er ihuga ebay fan fra tidligere , men aldri tenkt på å kjøpe makeup der :)

Skrevet

Det var min første kjøp på ebay, og må si at jeg er fornøyd! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...