Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 I uka altså..... Jeg tror jeg gjør det ca 4 dager i uken.... Vil bare sammenligne litt,,,,
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 før jeg fikk ny type - kanskje 2 ganger i uken nå - kanskje 1 gang hver annen uke. Føler ikke at jeg trenger det, får det jeg vil ha
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Jeg er periode-onanist! For tiden er det flere ganger om dagen, men så kan det plutselig gå uker mellom hver gang. Kommer litt ann på humør, sinnsstemning og om jeg er i forhold, på flørtern eller lykkelig singel.
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2007 #5 Skrevet 29. juni 2007 Samme som over her ja, varierer veldig! Men kan fort bli en gang daglig i perioder, også kan jeg "glemme" det i ukesvis. Men blir ofte litt kåt etter å ha lest på disse sidene hi hi hi Også er jeg avhengig av å ha batterier i vibratoren, er jo krise hvis det går tomt halvveis og det ikke er noe i hus!! Klarer ikke gi meg selv orgasme bare med fingrene, trenger noen durende hjelpemider gitt
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2007 #6 Skrevet 4. juli 2007 Er jeg alene hver dag.. Hvis ikke jeg er alene onanerer jeg aldri får det jeg trenger.. selv om vi ikke har sex på noen uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå