Sessa med prinsesse og spire:) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 ..er det noen som har et tips til hva det kan være og hvor man kan finne oppskrifter/ materialer? MEns jeg strikker, syns han det er litt trist at ikke han har laget noe. Har har nevnt en uro, det er tross alt bare 48 dager igjen.. Noen som har et tips?
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Gyngehest, liten kiste, krakk med lokk..... Vet ikke om noen oppskrifter men dette har vi fått i gave av fingernemme besteforeldre.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Sandkasse (litt tidlig men det gjør jo ingenting)
Gjest Ut på tur Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg så en kjempefin uro med sånne japanske papirbrette fugler, ornami heter det vel. Dersom dere bor i Oslo området vet jeg de hvertfall hadde en del sånt papir og bøker på Norway Design sitt papir galleri Jeg har egentlig lyst å få laget en sånn men tror ikke jeg får det gjort for det er så mye annet som skal gjøres.
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 -Tavle til veggen på barnerommet.. (sånn maletavle) Fåes kjøpt hos vanlig malerforhandler!!Mal på veggen og kjøp kritt -Bilde eller gipsfigurer til pynt¨på barnerommet.. -Kosebamse med mamma og pappa lukt. -Kjøp en liten stol og mal ole brum og skrive navnet til babyen. -lage en sang..
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Vogge? Det gjorde et vennepar av meg. De fant vel oppskrift på nettet og hobby-plater på Obs... Lurt å finne en oppskrift på en som ikke kan velte, dvs. som har meier som vender ned mot gulvet ytterst...
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Origami heter det, og det finnes mye fint der ja.... http://external-beauty.com/ON2.htm ellers så er det jo kun fantasien som setter grenser for hva en kan finne på egentlig :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 brenne en cd? tegne/male et bilde? senere: lage album/videofilm fra det første året..
bokormPåOvertid Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Lage babybok! Det gjør samboeren min. Klipper og limer og skriver.
*MeA* Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Det som jeg hadde veldig lyst til å lage til førstemann var en dyrebilde bok. Tenkte da å ta masse fine bilder (med kamera) av forskjellige dyr (som høner, hester, kuer, sauer, ender, hunder, katter osv) og lage et album med plast over bildene slik at de ikke ble ødelagt/klissete. Eventuelt kan en lime bildene på papp og ta blankt kontaktpapir over. Det trenger jo heller ikke være dyr, men biler, båter osv. Lykke til!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 hva med å pusse opp barnerommet? det gjør sambo nå. maler, legger nytt gulv osv... han storkoser seg med det.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Male et bilde Kjøp lerretramme og akrylmaling. Så blir det litt profft
familien kaos- komplett Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 hm, noen som aner hvor man kan finne oppskrift på vugge da????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå