Gå til innhold

Jeg har ilninger i korsrygg og nedover låra,kan det være tegn til rier?


LunaVillemo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! jeg har hatt det slik i 3dager,jm sier det er rier men de må komme regelmessig.Er dine vonde?Det er ikke mine,bare ubehagelig og føler meg helt rar i beina:)Håper det er rett rundt gjørne for oss:)Jeg har termin 29.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke vonde,men litt ubehagelig...nesten som om jeg får strømmen...men har hatt d bare to ganger i løpet av 24 timer...

Hvor ofte får du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja føler det sånn jeg også..har hatt det flere ganger men det gårr lang tid mellom hver,blei sjekket av jm igår og da var det 1cm åpning så det holder på å skje noe tydeligvis,det gjør det nok også med deg da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler også ilninger, eller at det river i lysken og nedover lårene. Det kommer ganske ofte, og gjerne samtidig med kynnere. Det gjør ikke akkurat vondt, men jeg tror jeg skal begynne å ta tiden, for å kunne sjekke om de begynner å bli regelmessige. Føler innimellom også et press mot korsryggen, men ingen smerter. De siste timene har også babyen vært VELDIG aktiv i magen... Lurer på hvorfor...? Har UL-termin 27.juni, mens menstermin er i dag. Dette er så spennende:) Er mest glad over at noe begynner å skje, men litt nervøs også. Det er jo det største i livet vi skal gjennom om ikke lenge! Lykke til til dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...