Gå til innhold

Han slår meg. Orker ikke leve mer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mannen min som gjør det. Klarer ikke ta igjen. Ble slått hjemme å. Ingen av mine nærmeste som bryter inn selv om dem vet det. Heller ikke mine venner.

Moren min sa en gang : "du fortjener det nok og til pass for deg" og mange andre ord og utrykk. Mannen min kaller meg alle mulige stygge ting. Trenger vel ikke ramse opp dem.

Så nå makter jeg ikke mere av dette livet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING NOEN NÅ!

RING AMBULANSEN!

Skrevet

Da tar du kontakt med politiet og ber de hente deg og ungene dine og få deg til et krisesenter.

Skrevet

Det er ALDRI "til pass for noen" å bli slått. Ingen fortjener fysisk avstraffelse av sine næreste.

Kom deg unna han så fort som mulig! Hadde du kunnet leve med deg selv hvis han hadde gått løs på barna dine på samme måte?

Skrevet

Ikke la ham vinne.........................det fortjener han ikke.

Du burde leve og kjempe!! Og at mannen din sier stygge ting, ja det sier mer om ham. Han har kanskje ikke lært folkeskikk han?

Skrevet

Ring heller 113 du....

Der får du hjelp.

Skrevet

Da er det kanskje på tide og pakke snippveska og dra!

Finn nærmeste krisehjem, og flytt ut!

I dag!

Skrevet

Hva med å gjøre det han minst forventer?Sleng han full i dritt og ta ungene med deg og stikk!!

Stå opp for deg selv og barna!Hva lærer du ikke de?Har du jente lærer hun at det er greit å bli banket av en mann,og har du gutt lærer han at han skal slå kvinner!

Dette er ditt ansvar og du bare må komme deg ut!Det kommer til å bli vanskelig og tøft,men til slutt er det verdt det.Da har du klart det helt alene,bare med hjelp av krisesenter e.l. og du kommer til å være så stolt av deg selv,det samme kommer barna til å bli.

Du har alt og vinne på å kjempe i mot,dreper du deg selv vinner han og barna er overlatt til han...

Masse lykke til!!!

Skrevet

Ring til legevakt,politi eller ambulanse. Noen som kan hjelpe deg og barna/barnet. Du vil vell ikke overlate dine søte små til han alene??

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...