Gå til innhold

Hvilken bilstol i vektklasse 15-36 kilo anbefaler DU?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken har du og er du fornøyd? Lurer sånn på hvilken som er best i test? og hvilken dere er fornøyd med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hvilken som er best i test, men vi har acta graco sin rally sport. Synes den er super, og tuppa elsker å sitte i den. Myk og god å sitte i =)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Har Acta Graco Rally til 4 åringen, hun sitter veldig fint i det, det har en koppholder på hver side, også er det veldig enkelt å heve ryggen etterhvert som hun vokser. Har god beskyttelse på sidene også. Kunne sikkert vært litt bedre på akkurat det, men ellers er jeg veldig fornøyd:o)

Skrevet

britax two way elite opp til 26 kg.... kan gå begge veier..

britax evolva ultra tror jeg det heter, til eldste jenta, forovervendt, opp til 36 kg, brukes med 5 punkts seler opp til 18 kg og etter det med bilens 3 punkts sele..

genialt sete...:-)

Skrevet

Maxi Cosi Rodi XR (ekstra hvilestilling), Concord Lift Evo PT eller Röer Kid Plus/Kidfix (isofix eller ikke) anbefaler jeg! Supre seter, gjør det jevnt over knallbra i tester (uten at jeg anbefaler deg å se på dem, svada svada!) og har bra sidebeskyttelse og belteføring..!

Skrevet

Tenkte på den eller Besafe 1-2-3 X1.. Men er tuppa di gammel da Mi blir ca 3,5 når hun skal sitte i den.

Skrevet

Anbefaler ikke HTS sitt! Det blir en stor glippe mellom sitteputen og ryggdelen når du justerer opp setet!

Skrevet

mammamia.. er det den besafe?

Skrevet

Okei, takk:)

Skrevet

Hun var 4 år da vi begynte med det, men hun er liten og spinkel da. Er snart 5 nå. Som det nevnes her så er det koppholdere i sete, 2stk, så supert på tur. Og greit når Didrik blir større (for malin holder av en koppholder til han, hihi)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...