ei prinsesse og en prins Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hvilken har du og er du fornøyd? Lurer sånn på hvilken som er best i test? og hvilken dere er fornøyd med?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vet ikke hvilken som er best i test, men vi har acta graco sin rally sport. Synes den er super, og tuppa elsker å sitte i den. Myk og god å sitte i =)
Gjest otilie79;) Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Har Acta Graco Rally til 4 åringen, hun sitter veldig fint i det, det har en koppholder på hver side, også er det veldig enkelt å heve ryggen etterhvert som hun vokser. Har god beskyttelse på sidene også. Kunne sikkert vært litt bedre på akkurat det, men ellers er jeg veldig fornøyd:o)
børdi Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 britax two way elite opp til 26 kg.... kan gå begge veier.. britax evolva ultra tror jeg det heter, til eldste jenta, forovervendt, opp til 36 kg, brukes med 5 punkts seler opp til 18 kg og etter det med bilens 3 punkts sele.. genialt sete...:-)
mammmamia ** Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Maxi Cosi Rodi XR (ekstra hvilestilling), Concord Lift Evo PT eller Röer Kid Plus/Kidfix (isofix eller ikke) anbefaler jeg! Supre seter, gjør det jevnt over knallbra i tester (uten at jeg anbefaler deg å se på dem, svada svada!) og har bra sidebeskyttelse og belteføring..!
ei prinsesse og en prins Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Tenkte på den eller Besafe 1-2-3 X1.. Men er tuppa di gammel da Mi blir ca 3,5 når hun skal sitte i den.
mammmamia ** Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Anbefaler ikke HTS sitt! Det blir en stor glippe mellom sitteputen og ryggdelen når du justerer opp setet!
ei prinsesse og en prins Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 mammamia.. er det den besafe?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Hun var 4 år da vi begynte med det, men hun er liten og spinkel da. Er snart 5 nå. Som det nevnes her så er det koppholdere i sete, 2stk, så supert på tur. Og greit når Didrik blir større (for malin holder av en koppholder til han, hihi)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå