Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Nå orker jeg snart ikke mer!! Jeg har to bein som ser ut som pølser som er kokt til bristepunktet..det føles som om de skal sprekke når som helst. De rett og slett glinser fordi huden er så strekt!! Jeg har to uker til termin og tanken på å evt måtte gå over termin begynner å bli uutholdelig.. Føler meg som en gammal dame på 90 år... Gi meg rier i fleng!! Jeg skal le meg gjennom hver enkelt av dem!!! Syyyte syte..
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Å fillern! Det er vondt med pølsebein. Jeg føler med deg her jeg sitter med sprengte pølsesnabber nederst på kroppen selv. Håper dine ønsker går i oppfyllelse :-)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Yess, mama! kom igjen. La dem komme. Kan man bli klarere? Det eneste vi kan gjøre er å prøve så godt vi kan å hengi oss til ekstremt rolig aktiviteter som tar fokuset bort fra den tunge store kroppen.... Jeg sier ikke at det er lett... Jeg håper lille babyen din har begynt å feste seg og begynt å tenke på veien ut... Hold ut mama, kraft og styrke til deg. Trøst fra Oslo Øst.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Hehe:) Joda her er alt festet og klart for avgang...men ingenting skjer!! Hadde det bare vært mulig å slippe snabbene så hadde mye vært lettere... Takk for støtten dere! Måtte fødefeen komme til dere i natt..hun er litt buzzy om dagen har jeg hørt, men en dag er'a på plass;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå