Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Drar på ferie i morra klokka sju. Må være sjuhelvetes langt herfra i morra klokka tre. Punkterer nå i kveld klokka ni. Faan så inderlig hente. Nå har jeg skifta til reservedekk og hadde selvsagt hvit bluse - før, altså. Og skaffa alternativ skyss til den av oss som MMMÅÅÅÅ være framme i tide. Og må henge på tlf til alle dekkfolka i morra før hanen fiser. Helvetes jævla drit.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Men ellers går det bra? Damer som bytter hjul er sexy!!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Ellers går det så det suser, to halvsjuke unger og ingenting er pakka, og i de bedre strøk av byen hvor dette hendte kommer det ingen forbi som det er verd å være sexy med - men ja, det var jo kult å bytte, første gang. Men hadde vært bedre med en eller annen hunk som kunne imponeres - her var det bare Tutta Engelschön-Hjelmh på sekstifire som tittet ut av vinduet i tredje fløy av naboeiendommen, men ikke kunne se meg særlig godt på grunn av almeskogen mellom residensene.
Süsse Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Her kommer glosene paa ei snor - hehe Dette er bedre: Satan i svarteste forpulte hvelvetes faans jävel! Ha en fin ferie
KaMa Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Trodde dere var farteklar i dag, jeg.. Men da byr jo anledningen seg til ønske deg atter god ferie, og husk at du vil bli savnet. Har alt som kunne gå galt gått galt i dag, har du oddsene på din side i morgen. Så egentlig har dette vært en super dag. Minn meg på å være like motbydelig positiv en dag min verden går på krykker. :-DD
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Takk skal du ha - vi kommer vel avgårde en gang. Jeg likte særlig godt ditt forslag om hvelvete, det gir jo litt variasjon! Snakkes i andre enden...
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Bare vent, du, den dagen skal jeg komme med godord a la "bakom skyen er himmelen alltid blå", "er glasset egentlig halvtomt eller halvfullt?", "du velger selv hvordan du vil ha det", "det er nok mange som har det verre enn deg", og så videre. Hevnen er søtere enn moreller i eggedosis! Minner meg forresten på tidenes beste dessert: moreller som dyppes i en blanding av eggedosis, krem og champagne. Blir du med på den en dag, med beina på kanten av min kongebalkong?
KaMa Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Uten tvil, betenkligheter eller titt på konto. Det hørtes ikke annet enn grisegodt ut. :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå