Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hva ville dere gjort om det var en del småting som irriterte vettet av dere hos deres tilkommende mann? Slike ting som at mannen er utrolig distre, virker likegyldig til hus og hjem, prioriterer feks å sove litt lenger og heller jobbe lenger om ettermiddagen istedet for å stå opp tdlig så han fikk se barna sine litt mer enn en time pr dag. Jeg lurer på om jeg holder på å gjøre et fryktelig feilgrep, men jeg føler meg så fastlåst. Vi har flere barn sammen og jeg kommer neppe til å forlate han uten en bedre grunn enn dette. Likevel føler jeg at det er feil innstilling å gifte seg med tanken at det alltids går an å skille seg om det ikke fungerer. Kanskje jeg bare har kalde føtter, men det plager meg veldig. Han er verken deprimert eller utro (ganske så sikker). Han har visst alltid vært så treg og levd i sin egen verden i følge de som har kjent han hele livet. Han er verdens snilleste far og er snill mot meg også, men dette føles så.. så... feil. Stopp verden jeg vil av.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 ta deg en prat med han kjære du, forklar hvordan og hva du føler:) irriterer det deg nå vil det i allefall irritere deg senere!!!
Happy H Skrevet 25. juni 2007 #3 Skrevet 25. juni 2007 d høres ut som du allerede vet svaret på d spørsmålet!! føles d feil syns eg ikkje du skal gifte deg m han. den dagen skalalt bare føles riktig, ikkje nokke bra å være i sitt eget bryllup og føle d ikkje e riktig. snakk m han og si ka du tenker og føler, kanskje han får opp øynene litt då. gutter skjønner ikkje hint, de må ha d inn m øse.hehe lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå