Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 skal man skrive i en oppsigelse???? Jeg er fast ansatt i kommunen 100%. Skal si opp jobben min, men hva skal jeg skrive?? Fins det kanskje egne skjemaer for sånt?? Veldig takknemlig for svar:-)
så var vi 4 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg skrev: Jeg sier herved opp min stilling som xxx. Oppsigelsestiden starter fra (ønsket dato). Så kan du eventuelt skrive om når du skal levere inn nøkler etc.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Å tusen takk for superraskt svar! Har levert nøklene. Jeg er litt i villrede her skjønner du! Vi har endelig bestemt oss for å flytte og så er sjefen min på ferie så jeg får ikke informert om det før i slutten av juli. Og det synes jeg er så dumt! Er det dumt å ringe på privaten?? Er litt redd for å forstyrre i ferien...
så var vi 4 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Kommer litt an på hvordan forhold du har til sjefen din. Ville kanskje heller sendt en mail og sagt fra at du har levert oppsigelse så det ikke blir en superstor overraskelse når han eller hun kommer tilbake fra ferien.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Dessverre så har jeg ikke mailadressen... Kanskje jeg kan sende en sms?? Blir jo litt teit det egentlig.. Nei jeg tror jeg manner meg opp og ringer henne, tar jo bare ei bittelita stund...
så var vi 4 Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Hiv deg rundt og ring henne da. Ta det på en dag det er skikkelig flott vær, så er hun sikkert i godt humør
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 God ide! Og hun har nettopp startet ferien sin så da er hun sikkert i ekstra godt humør:)))) Takk for svar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå