Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 skal man skrive i en oppsigelse???? Jeg er fast ansatt i kommunen 100%. Skal si opp jobben min, men hva skal jeg skrive?? Fins det kanskje egne skjemaer for sånt?? Veldig takknemlig for svar:-)
¤mamma¤ Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 " Jeg sier med dette opp min stilling som... f.o.m (dato)." Husk å datere brevet;)
Januarjubel! Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 "Jeg sier med dette opp min stilling som x ved x med virkning fra xx (dato) " eller noe lignende. Er det en jobb du har trivdes i kan du jo skrive det, og kanskje litt om hvorfor du har valgt å slutte. Men dette er ikke noe krav.
*toppris* Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 jepp, enkelt og konkret:) husk å ivareta en eventuell oppsigelsestid du har i forbindelse med jobben.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Hovedinnlegger her:) Tusen takk for svar, setter utrolig pris på det! Dere skjønner, sjefen min er på ferie til i slutten av juli og derfor får jeg ikke informert om denne flyttingen. Den kom veldig brått på... Gjelder oppsigelsen fra den datoen som står i brevet likevel? Eller fra den dagen sjefen min leser brevet??? Er det teit å ringe sjefen i ferien? Skulle så gjerne ha fortalt henne dette...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Oppsigelsen gjelder fra din datering - forutsatt at du poster da, eller leverer den til noen på din sjefs kontor. Men, husk at du må levere oppsigelsen FØR utgangen av juni, hvis juli skal gjelde som oppsigelses mnd.. Oppsigelse gjelder ikke fra gjeldene dato, men fra måned til måned... Mulig jeg forklarer meg kronglete, men du forstår nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå