Gå til innhold

Nå er jeg spent !!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann !

Dere blir visst ikke kvitt meg, nei...

Hadde lovet meg selv å holde meg laaangt unna dette forumet... men greide det visst ikke....

Har hatt så mange måneder med skuffelser - begynte prøvinga april 2006 og hadde MA i september. Man når liksom et metningspunkt for hvor lenge dette er spennende...

Denne måneden tror jeg nesten at jeg kan fastsette EL, til 4.juni. Skulle da hatt iKM den 18. Ingen TR i sikte....

Vel, dette har jeg jo opplevd flere ganger- men jeg greier ikke være helt uberørt heller....kjenner av og til følelsen av det er noe på gang, men så forsvinner den liksom.....

Det er liksom så enkelt å si - bare ta en test !!! MEn den slår så seint ut på meg at det ikke er noen vits å tenke på det enda....

Så da går jeg her da.....

Noen som har noen positive tanker å dele med en stakkars her ????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mange positive tanker å sende i vei!!!

Begynner ikke prøvingen før EL i juli, så jeg trenger ikke positive babytanker før da!:)

Sender dem din vei og håper dem smitter over på deg også!

Lykke til:)

Skrevet

Jeg brukte flere år på å blir gravid første gangen, og mange g-tester var negative. Det jeg opplevde når jeg faktisk ble gravid var at kroppen sendte meg så mange signaler og gav meg en annen magefølelse enn det jeg hadde opplevd med andre forsinkete menstruasjoner. Tok testen som lyste sterk positiv, og det var en utrolig god følelse etter mange års skuffelser! Så jeg tenker nå når jeg prøver igjen; det går bra til slutt. Jeg håper du klarer å se det positive ved begge situasjoner, og at spiren sitter fast i 9 mnd snart. Håper du tar en test snart da.;-)

Skrevet

Tusen takk Trulte - håper jeg kan ha nytte av dem slik at jeg kan sende noen tilbake + babystøv i juli til deg ;)

Skrevet

Det er nettopp det som gjør meg litt mer urolig denne måneden - jeg syns kroppen sender litt andre signaler her....

Skrevet

Oi, oi, oi. Tvi, tvi da. Og hold oss oppdatert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...