Gå til innhold

TROR DERE ALLE INNLEGG ER EKTE/SANNE?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener ikke å tråkke på alle her inne som har opplevd triste ting.

MEN, enkelte tråder vekker jo et voldsomt engasjement (naturlig nok), og så slo det meg, hva om de som er avhengig av annonseinntektene her la inn noen tåredryppende historier... ;0)

Kjente selv til en som skrev "Sanne historier" for Norsk Ukeblad o.l., i sin tid. Det ble ikke helt det samme å lese dem etter at jeg fant ut at det var "deltidsjobben" hennes å fabrikere disse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, absolutt ikke. Er nok mange med stor fantasi og behov for oppmerksomhet her....

Skrevet

Nei nei og atter nei.....De fleste er nok ekte ja, men det er nok mange som bare vil skape debatter og hurlumhei

Skrevet

Nei, alle innlegg er ikke ekte eller sanne...er faktisk veldig mye jug her inne.

Ser og mange innlegg folk svarer seriøst på.. :/

Skrevet

Svelger ikke alt rått nei, har vært avslørt noen løgnere her så man blir jo litt skeptisk kan du si...

Men tror ikke det er noen som har det som jobb her da, heller noen med enda større fritidsproblemer enn jeg. ;o)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Hadde ei selvopplevd historie i NU som ble kopiert...Var lite morro!

Skrevet

Jeg tror mange trekker fra og plusser på der det passer, i ulik mengde:)

Gjest otilie79;)
Skrevet

Jeg hadde den i Det Nye, så hadde ei skrevet den litt om og solgt den til NU. Synes det var ganske lavmål.

Kontakta henne via NU (hun var anonym) og hun sverga på at det var ei venninde som hadde opplevd det. MY ASS:( Historia hennes var for lik min.

Skrevet

Oi, den er stygg!

Men dere tror ikke eierne sørger for "hete" historier, altså?

Konspirasjonsteoriene blomstrer ;0)

Skrevet

hehehe.. *ler* hadde alt vært sant..hahaha... er nok noen folk som er så sære ja, men at alt er sant derimot, nei..

Skrevet

Nei, tror ikke at alt her inne er sant, men med enkelte brukere "vet" man at de snakker sant.

Skrevet

har vel fått sett flere ganger at ting her inne kan være løgn. de kjente nickene lager man seg et bilde av og dømmer ut fra det. de ukjente leser man, svarer skikkelig og så lar de tstå åpent hvor sant det er. gitt opp å engasjere meg i 'supertriste' saker ettersom en god del har vært oppspinn.

er man i tvil om ektheten av et innlegg så holder man tvilen sin for seg selv og ser tiden an

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...