Gå til innhold

Det ble ikke beibi denne gangen, gitt..!!! :((( (litt langt...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

La jo inn innlegg her i går morrest om at vi skulle reise til føden... Vi var kjempespente, og glade for at vi endelig skulle få møte nurket. På kjøreturen, som tar 1 time, hadde jeg ned i 3 min mellom riene, og var nokså spent, til tross for at riene ikke var så sterke. På de to første har riene vært svake, helt til de plutselig ble intense, og at ting begynte å gå fort... Fra de kraftige riene satte inn, til ungene var ute tok det hhv 2 1/2 time med første og 1 1/2 time med andre... Så vi har ikke lyst til å bli hjemme til det går så langt, i frykt for å ikke rekke fram til føden i tide....

I allefall... Da jeg kom inn var jeg nokså sliten etter en natt med kun 3-4 timers søvn, så jeg valgte å legge meg nedpå når det skulle tas registrering. Og dermed stoppa alt opp!!!! :((( Jeg ble kjempeskuffa, og vandra og gikk ei stund før jeg fant ut at jeg heller skulle benytte muligheten til å sove litt, før det braka løst igjen. Sov kanskje 1/2 time, før jeg sto opp og begynte å vandre rundt igjen...

Riene kom igang litt etter litt, og de tok seg faktisk litt opp i styrke... Men etter ei stund dabba det hele av igjen. :( Tok ny registrering som viste kun antydning til rier...

Så ble det vaktskifte, og jeg ble forespeila at de skulle vurdere om jeg skulle settes igang. Jeg ble så undersøkt med ul for å sjekke at ungen hadde nok fostervann og hadde det bra. Alt var i orden, men jeg var så dritlei,- hadde da ikke kjent noe på 2-3 timer, de ville ikke sette igang, så vi reiste skuffa hjem igjen...

Har etter det kjent lite og ingenting, men var til jm i dag og fikk ny runde med modningsakupunktur. Kjenner foreløpig ingenting, men håper det skjer noe til natta, da det tidligere har skjedd ting etter noen timer etter akupunktur... *krysser fingrene...*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...