Gå til innhold

reiser på søndag....


Anbefalte innlegg

Skrevet

kan noen sende meg litt lykketilstøv? er i uke 32 og tror ikke noe skal skje men kjenner jeg er litt nervøs.. er bare vekke en uke så jeg er nokk like gravid når jeg kommer tilbake. men har en veninne som fødte i uke 32 og det henger nokk litt igjen men nå er jeg og hun i to forskjellige situasjoner. det er ingenting som sier at jeg skal føde nå og har ikke hatt noen komplikasjoner. så jeg uroer meg nokk unødig... håper jeg klarer å kose meg på ferien og ikke bare glede meg til jeg er hjemme igjen.... jeg skal til rodos så det blir 4timer med fly og det er jo et europeisk land så det går nokk kjempe fint :) men ... hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...