*3barns mamma* Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 kan noen sende meg litt lykketilstøv? er i uke 32 og tror ikke noe skal skje men kjenner jeg er litt nervøs.. er bare vekke en uke så jeg er nokk like gravid når jeg kommer tilbake. men har en veninne som fødte i uke 32 og det henger nokk litt igjen men nå er jeg og hun i to forskjellige situasjoner. det er ingenting som sier at jeg skal føde nå og har ikke hatt noen komplikasjoner. så jeg uroer meg nokk unødig... håper jeg klarer å kose meg på ferien og ikke bare glede meg til jeg er hjemme igjen.... jeg skal til rodos så det blir 4timer med fly og det er jo et europeisk land så det går nokk kjempe fint men ... hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå