Gå til innhold

der gikk sørenmeg slimproppen EN GANG TIL!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jo hørt at det går ann..

denne gangen som en ordentlig liten propp, rett og slett.. hihi

en klar, liten propp som gele, eller aspikk, lissom..

snodig.

kanskje ting ER i gjære endelig da? at NÅ mener kroppen alvor, og tidligere har den bare.. eh,,, øvd?

eller har jeg bare tatt fullstendig feil, kanskje det aldri var noen slimpropp før??

men jeg har jo hatt tegningsblødning, den kan vel ikke komme før slimproppen har gått?

*forvirra*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slimproppen har gått tre ganger hos meg,... men for hver gang det ikke blir noe mer, så lager kroppen en ny...

Men i går gikk den igjen hos meg,.. og etter det har jeg sett mye blodspor på papiret,.. så jeg satser på dette er begynnelsen på noe

Skrevet

Slimproppen kan komme uten at man merker det, og fornyer seg. Den kan komme stykkevis og delt, og som en diger klump. Jeg synes det kan høres ut som om din er kommet stykkevis og delt. Det med tegningsblødning er jeg ikke helt sikker på, men tror at hvis mye av slimproppen din gikk første gang, kan den ha blitt fulgt av tegningsblødning. Også gikk siste rest nå......... Det at slimproppen er gått, behøver ikke bety at noe umiddelbart er i gjæring, men håper det for din skyld da:) Lykke til, du har litt av en opplevelse i vente:))

Skrevet

eneste er at forrige gang den gikk, var for noen uker siden..

men er jo godt mulig at kroppen har laget en til. iallefall var det en ordentlig propp denne gangen, er litt fornøyd med det jeg! hehe..

får se da. hadde jo satset på at jeg fikk med meg dette bryllupet nå da, men kjenner at ting skjer i kroppen igjen nå.

men det har det jo gjort før;)

vi får se vi får se, spennende er det iallefall!

Nå er det krim på tv, så da forsvinner jeg for i kveld, tenker jeg..

Skrevet

Hvor skal du føde?

Skrevet

tønsberg:)

Skrevet

hvor langt er du på vei ??

Skrevet

40.uke nå;)

Skrevet

hva er tegningsblødning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...