Lille Filur Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei=) Jeg lurer på hvilke hytter som er ålreite og hvor det er mest "rolig" å bo? Vi er familie på 3. gutten er 2 år=) Jeg så på en hytte nær en lekeplass, så koselig ut, men veeldig nærme denne lekeplassen. Hva anbefaler du?
bente69;) Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Har ikke peiling på hvilke hytter som er best for dere å bo i. Tenkte bare jeg skulle nevne at alle jeg kjenner som har vært der, roser den campingplassen opp i skyene. Den er vist mer en super:)))
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Kan heller ikke vsare deg på hvor det er best å bo, men det er knallfint overalt der... Daftö er ubeskrivelig flott, for voksne og barn.. Gled dere til en sesong der, hvis dere skal være der i sommer... http://www.dafto.se/ om du ikke allerde har vært på hjemmesiden deres da .-)
Lille Filur Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 takk, jo;o) Var og så på hyttene der. Den jeg ønsker koster 8000 for en uke. Men fant ikke noe oversiktskart der man kan se hvor hyttene ligger i forhold til hverandre.. Så veldig fint ut der=)
hvite svane Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Vi var der i fjor og har bestillt plass der til denne ferien og,kjempefornøyde!! Vet ikke helt ang det men tror egentlig ikke det har så mye å si...veldig rolig:-)
mamma*til*tre Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Elsker den campingen. Storesnuppa og. Vi har vært der maaange ganger. To ganger på hytte. Den første gangen lå vi i de billigste minste. Helt ok da det var veldig fint vær. Men ingen luksus. For en hel uke hadde jeg nok valgt litt mer comfort. De nyeste vi lå på låg lengst oppe på campingen. kjempefine. Med alt av utstyr. Gled dere !
Lille Filur Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juni 2007 Ja den jeg så på hadde alt av utstyr, er et must for meg.. Det var to soverom med 2 senger i hvert rom. Og så var det stue, kjøkken og bad. Helt perfekt. Er ikke sikkert vi får dratt i år da, men det kommer jo en sommer neste år også:-D
Lille Filur Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Hvor har dere bestilt hytte da hvite svane?=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå