Gå til innhold

Dumt spørsmål angående bleier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg kjøpe inn libero new born 2-4 kg eller libero mini 3-6 kg hvis ungen veier rundt 4 kg ved fødsel? Han er for stor til å bruke new born?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville kjøpt new born, de er så myke og gode. Du trenger jo ikke kjøpe inn haugevis med pakker:)

Skrevet

Far kan vel kjøpe inn mens du ligger på sykehuset. Da har du litt mer anelse om størrelse. Jeg sender ihvertfall mannen min ut for å handle det før vi kommer hjem.

Skrevet

Da kjøper jeg heller en av hver og har stående hjemme. Stoler ikke helt på at han kjøper riktig, hehe.

Skrevet

Om han er 4 kg ved fødsel er det ikke noe vits å prøve 2-4 kg, de vil være for små da...

Men forklar str for pappan, så han også får ta del i det:)

Skrevet

Jeg ville kjøpt mini:) Ikke kjekt med for små bleier i alle fall. Da er det bedre at de er litt store:)

Skrevet

Har kjøpt inn en pakke i den minste størrelsen, og så har det rauset inn med bleiepakker i den nest minste størrelsen fra folk rundt meg som har liggende fordi ungene vokste fra det ;) En bleiepakke koster ikke allverdens, så slik jeg ser det skader det ikke.

Skrevet

jeg kjøper inn pampers og libero for da kan jeg teste ut litt forskjelling om jeg ikke er så brisen av ammetåka da heheheh

Skrevet

ungen min var 4320 g ved fødsel... å han passet de 2-4 kg bleiene når jeg var på sykehuset... men når jeg kom hjem kjøpte jeg 3-6 kg, å der har han litt å gå på!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...