Gå til innhold

Sikkert teit!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men er det mange her som har gode venninner. Derfor jeg spør er fordi jeg er født i 78 og føler jeg bare har ei venninne og er ikke så sikker på at vi er så gode venninner når det kommer til stykket. Og dette er noe jeg sliter med.

Savner og prate om det og prøve og bli gravid, frustrasjonen med det etter en sen ma.

Er gift har et barn fra før men savner så en god bestevenninne.

Dette er nok bare teit men nå har jeg skrevet det ned så får vi se.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er slett ikke teit! Klart også du trenger noen å prate fortrolig med!

Jeg er veldig heldig og har mange gode venninner, men jeg har bare fortalt til èn at vi prøver. Det er nemlig veldig uoffisielt.

Håper du kan "prate" med oss her inne, selv om det selvsagt ikke fyller rommet etter en god venninne. Men vi er her for deg, og tar gjerne imot litt frustrasjon og vanskelige tanker.

Stor klem

Skrevet

Tusen takk. Håper jeg blir gravid denne mnd er så kjedelig og vente og vente, vil gå med stor mage igjen og kjøpe baby tøy.

Har du barn fra før?

Skrevet

Ja, vi er utrolig takknemlige over å ha fått to skjønne små i moden alder. men nå er det ikke så lett lenger, har hatt 3 tidlige SA i uke 5 eller kjemiske graviditeter (med mindre det var feil på den ene testen) i løpet av 7 mnd. Når har du IKM (forventet mens)? Si hvordan det går, da! :-)

Skrevet

Jeg har selv en datter på snart 5 og mistet en datter i sen abort i nov i fjor, måtte føde på vanlig måte og begrave ol, det har vært tøft.

Har prøvd siden og nå venter jeg neste mens ca 6 juli så enda 14 dager igjen og vente. uff. skal skrive hvordan det går :-) Håper også det blir flere på deg :-)

Klem fra

Skrevet

Hvor gamle er barna dine da?

Skrevet

Kjære deg det er da ikke teit å ønske seg ei god venninne eller fler...

Jeg har aldri hatt mange venninner, men jeg satser på kvalitet foran kvantitet. De venninnene jeg har (to i tallet) er sånne som jeg kan stole 200 % på. Jeg har noen mer flyktige venninner også, men dem føler jeg ikke så mye samhørighet med. Men jeg har mange guttevenner, og også blant dem har jeg et par som jeg vet aldri vil svikte meg.

Jeg har aldri vært med i noen "vennegjeng" ala Friends. Jeg synes det virker overfladisk og det er lite rom for de dype samtalene. Pluss at jeg synes det fort blir mye baksnakking og sjalusi i slike store "vennenettverk".

Det jeg har gjort for å få meg venner når jeg flyttet til et nytt sted er å melde meg inn i lag og foreninger. Jeg er friluftsinteressert og driver med hund. I hundeklubben og i friluftsmiljøer har jeg funnet noen venner. Og jeg meldte meg inn i et hagelag. Der var det mange hyggelige mennesker, ingen av dem ble mine venner, men jeg hilser og slår av en prat når vi støter på hverandre. Det er hyggelig. Jeg har tro på at like barn leker best, så søk etter venner på arenaer der du treffer likesinnede. Hvorfor ikke prøve å finne venner her inne på BIM? Mine to bestevenninner er de som tidligere var dagmammaer for sønnen min :-)

Jeg håper du får følelsen av å ha ei god veninne snart.

Skrevet

Så leit å høre at du har hatt en så tøff opplevelse! skjønner godt det blitt trist og tungt å måte føde på vanlig måte da, ja! Jeg ønsker deg en skjønn, liten levende bylt å holde i armene dine neste år!!! :-)

Selv tar vi litt motvillig en prøvepause denne mnd (se eget innlegg).

Vi har to skjønne små gutter på 3 og snart 5 år. Eldstemann fyller 5 vom bare 3 uker, og gleder seg veldig til å ha besøk.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...