gravid med nr2 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 svigers vil dra fram eit 12 år gamalt...eg e skeptisk, vil kje at snuppa skal bruke det
mammat2goll Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det hadde jeg aldri brukt, max 6 år sier de.
Stolt M@mm@ *Fødekl@r* Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 ville heller absolutt ikke brukt det, da det er nye regler på hav som er godkjent og ikke... og selv om jeg også venter nr tre nå så kjøper jeg nytt til hver av de... syns sånn som faktisk har med livet til barna våre å gjøre, bør være nytt og up to date, har man ikke råd til det har man heller ikke råd til barn så jeg er helt enig med deg, hadde ikke fallt meg inn!
gravid med nr2 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 da va bra, då kjem eg til å sei i frå med god samvittighet... trygghet står i fremste rekke! takk for tilbake melding!
ano`num *17.03.10* Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Både plastikken og isoporen blir dårligere med årene ja. Samme med selene. De blir mykere, og er de mykere tar de ikke for på samme måte som de nye og stive. Bilstoler er også veldig ømfintlig når det gjelder hvordan de er oppbevart og handtert. Temp.forandringer ødelegger isoporen. Dette er også en risiko en bør være klar over med nyere stoler! Er ikke bare kræsj som svekker/ødelegger de! Ikke tåler de nødendigvis så mye støt heller. Hvis det har blitt lagret i stabel på loftet, eller på gulvet i ei bod og ting har ramlet ned over det. Er jo ikke slik en egentlig tenker over kan være skadelig for sikkerheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå