Karomamma Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Ikke lenge igjen nå (for oss som har A4-fellesferie altså)... Her skal det pakkes og avtales og ringes og bookes til den store signingsferden første uka i juli. Jeg blir litt stressa ved tanken på å reise rundt fra sted til sted, en natt her, to netter der og så videre... Håper jeg kan overtale Karopappa til å ta noen hotellnetter så vi slipper å føle oss til bry overalt... Etter en uke i vest beveger vi oss mot Sørlandet. Der venter mange høydepunkt - vi skal være mye på hytta i Lillesand. En helg får vi besøk av gode venner fra Oslo og da skal store og små til Dyreparken!! Årets sommerrevy i Grimstad "Tres Amigas" med bl.a. Linn Skaaber, skal besøkes av jentegjengen og ellers skal vi bare slappe av med familie og venner. Ligge på brygga og fiske krabber, bade og ut i båten Jeg gleder meg nå, jeg!!
Karomamma Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 Du har fått svar God tur til Hellas!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Vi er klare, hus får være hus. Andre uka i juli bærer det til Kardemommeby og kaptein Sabeltann og løver og tigre og det som måtte være. Blir boende på hotell midt i H.Wergelands gate. Og da er jo fiskebrygga innen rekkevidde.
♥Snulder Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Ferie???? Hehe.. den tar vi på Mauritius 24.august... Inntil da så jobber og stresser jeg bakstussen av meg....
Gummelillan Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jepp, begynner å nærme seg nå. En uke igjen og så er det rett til fjells ;-) Ser ut for at mesteparten av ferien blir relativt rolig og stabilt på hytta, men med mye besøk fra fjern og nær antar jeg at vi får sosialisert oss tilstrekkelig uansett. Blir forhåpentligvis tid til mange sykkelturer, toppturer (med ungene i bæremeis), late morgener, sene kvelder og mye god mat&drikke. Flere som gleder seg, ja!!!!!
Maud Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Ikke klar ennå. Skal jobbe neste uke og deler av uka etter. Har en del ting på gule lapper på kontoret, får se hva jeg rekker. Vi starter ferien med tur til Ålesund. Har kjørt lite langt med minstemann, men denne sommeren skal vi prøve det ut skikkelig... Etter en uke hos svigermor, forhåpentligvis avbrutt av noen dager på hytta, er det Trøndelag på programmet. Slektsstevne i min farsfamilie. Der møter jeg igjen storebror etter tre ukers atskillelse. Akkurat det gruer jeg meg til, men for første gang er han selv ved godt mot ved tanken. Det gjør det lettere for meg også. Etter Trøndelag blir det noen dager i Oslo før vi drar til leid hus i Danmark. Liseberg, Legoland, strand og moro blir bra for guttene.
Trollmora Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Vi skal ikke ha ferie før om tre uker, men det er jo ikke så lenge til! For å drøye tiden litt skal vi ta en tur med danskebåten til uka. På hytta har vi fin utsikt over Oslofjorden og der går det jo mange store båter. Ungene er helt opphengt i danskebåten, så vi måtte love dem en tur bare for å vise hvordan de egentlig ser ut ) Med maling av hus og mange prosjekter på hytta så blir det ikke noe reising i år. Arbeidsferie får vi vel kalle årets happening! Det blir uansett godt med litt fri, sove lenge, dille utover kvelden, ta ting i den tiden som passer og slippe og løpe etter klokka ;o)
Plutseliten :) Skrevet 23. juni 2007 #9 Skrevet 23. juni 2007 Har liksom ferie hele tiden jeg Skal jo være hjemme til august -08 Samboer har hatt permisjon siden lillegutt ble født og skal først på jobb i midten av august. Så vi har fartet og hatt litt tjuvstarteferier i hele våres vi Men det blir 14 dager med hans barn i juli, Tusenfryd og Ålesundbesøk hos svigers.Hyttetur til Kragerø/Portør og Nesoddtangen og 1 uke i Spania i august.
Karomamma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 23. juni 2007 Jøss, så mange vi er som skal til Ålesund da!! Maud, Stolt mamma til 2 og jeg mener at Attpåklatten også skal oppover en gang i juli. Vi i den lille Karofamilien er i Ålebyen et par dager fra søndag 1. juli hvis alt går etter planen. Kanskje det blir en DIB-kaffe der i sommer?
Plutseliten :) Skrevet 23. juni 2007 #11 Skrevet 23. juni 2007 Er visst en del med Sunnmøremenn her Vi skal nok ikke oppover før 3 uken i juli,j eg må finne et tilbud for eldste min før jeg kan bestille.Hun vil ikke dit,skjønner jo det, for vennene osv her nede er viktig,og der oppe med oss og hans barn og familie frister visst ikke. Vi er ellers oppover et par tre ganger i året Er ikke alltid like lett med dine,mitt og vårt barn Og svigers som må besøkes og alle andre som har mange meninger om mye...hehe...men sommerferie,is,late dager og masse sosialt skal bli deilig. Og ja...DIB-kaffe hadde vært superkoselig enten her eller der )
Karomamma Skrevet 23. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 23. juni 2007 He he, klart hun ikke gidder å være der Synd vi ikke er der samtidig, men jeg vet jo det... Vi har nemlig startet ferien en uke tidligere enn vi pleier og mange av dem vi skal hilse på, viser seg å være på jobb....!! Vi er ikke der så ofte. Karopappa kommer egentlig fra et annet sted på Vestlandet, men mine svigerforeldre er gått bort. Derfor er vi ikke så ofte på hans hjemsted, besøker hellers søstera hans, annen familie og venner andre steder i vest
Reveenka Skrevet 24. juni 2007 #13 Skrevet 24. juni 2007 Ferie? Hmmmmmm............... ser ut til å bli enda en arbeidsferie, gitt. Med et aldri ferdig oppussingsprosjekt hjemme (av typen: Nei, vi gjør det selv for da blir det ordentlig gjort og så sparer vi mange penger) samt gubbens enmannsfirma med jobb nok for fem mann - så føler jeg meg ganske sikker på at det kanskje blir en eller to(kryss i taket !) uker med ferie - men neppe sammenhengende, og det blir sånn blåtur(ut-i-det-blå-ferie-vi-vet-ikke-hvor-vi-havner) c",) Åååå, jeg ønsker meg sånn hytteferie på sørlandet som jeg var på når jeg var liten! Neste år bare leier jeg en hytte og tar med unga! Noen som vil bli med?
♥Snulder Skrevet 24. juni 2007 #14 Skrevet 24. juni 2007 Meld meg på Reveenka!! Neste år skal jeg har ferie med stor F!!!
Reveenka Skrevet 24. juni 2007 #15 Skrevet 24. juni 2007 Da sier vi det! Så kan de derre handymennene være hjemme og jobbe til krampa tar dem c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå