Gjest Ut på tur Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har vært på stoff og stil i dag... fant liksom ikke noe jeg... er LENGE siden jeg var der sist så trodde jeg skulle finne masse. Er det bare jeg som har handla der i for mange år.. (husker da jeg var der første gangen i 92 eller 93...som jeg bar da jeg skulle ut hi hi ) eller har de blitt kjedeligere?
trude lutt Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har vært der 3 ganger på kort tid, og jeg har funnet MASSE!!! Har sikkert handla for seks syv hundre hver gang.....Finner masse fint stoff som det blir klær til minsten av :-))
camilla^ Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Kommer litt ann på hva en skal ha syns jeg. Noen ganger finner en masse, mens andre ganger er det lite. Sist gang fant gubben min seg masse der. Jeg ble jo nesten sjokka: en MANN som syns det er morro på Stoff &Stil. Så neste helg tar vi turen igjen
Gjest Ut på tur Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Da er det nok bare jeg som ikke leita etter noe spesielt og derfor ikke fant noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå