mai mammaen til to Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 jeg og en venninne har diskutert litt om det.. hun sier at datteren hennes går no.. men hun går ikke noe alene ute..og inne går hun bare noen skritt alene hvis hun ikke holder en gåbil i hendene ( den er velidg lett så hun løfter den ofte mens hun går rundt med den)hun kryper fremdeles mye mer enn hun går.. jeg vil ikke si at hun kan gå enda... jeg syns de kan gå når de går alene og bruker det som "fremkomstmiddel".. hva syns dere?
rødhette* Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Spurte mamma og svigermor om dette, om når de forteller når vi gikk første gang, hva legger de i begrepet gå. Og de sier at det er å gå alene, uten å holde seg i noe eller noen. Hvis ungen til venninna di går noen skritt inne uten å holde i noe, går hun jo...
mai mammaen til to Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 oki..da har jo datteren min gått alene i maaaaaange mnd da..hehe.. hun tok sine første skritt alene i april..men jeg sier at hun lærte seg å gå nå i juni..er jo først no hun går rundt
Harald Ripultfør Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil si at hun går fra når hun tar sine første skritt alene. Selv om hun hovedsaklig vil bruke krabbingen som fremkomstmiddel enda.. Men det er bare sånn jeg tenker, trenger ikke være det "riktige" svaret!
lego Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg sier at mini gikk når han var 10 mnd, begynte å gå når han var 9 mnd, tok sine første skritt alene da... Når han var 10 mnd så gikk han så og si hele tiden.
grå :) Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 når de kan gå et lengre stykke uten å holde seg i noe. moa kunne fint ta to-tre skritt ved 10-11 mnd, men var først ved ett år hun virkelig gikk. uten støtte.
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Lukas tok sine første skritt 4.januar , og gikk 24.februar.... De skal klare å få skikkelig før en kan si at de går. er jo stor forskjell på å kunne gå to-tre skritt, og å kunne forflytte seg f.eks overhele stua alene....syns hvertfall eg...
mai mammaen til to Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 ser at det er litt forskjellige meningerpå dette som med alt annet.. er iallefal glad for at hun ikke kryper lenger..slipper kanskje skikkelige møkkete knær fremover..alt blir jo så flekkete..hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå