børdi Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 fikk nesten en HEeeeeel time uten ungeskrik i stad, for det var så lenge minsten sov...WOW heldige meg :-( Fatter det bare ikke, skjønner ikke hva jeg har gjort for å fortjene dette her... ALDI fred å få... Syyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyte,,,, sliten....:-(
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Du var vel gjerne Stalin i ditt forrige liv og dette er måten karma straffer deg på.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Syns så synd på deg :-(( Du har jo hatt det sånn i 3,5 år nå. Hvem som helst ville jo blitt ko-ko.. Jeg sliter etter et par dager med ekstra grining...
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Er det minsten som syter? Eldste er jo i barnehagen...
nyu hai Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Slik har jeg det nå også. Det var stille mellom 20-21, så var det på igjen. Sliten og forfærdelig lei ungeskrik. Han er i trassen + at han driver og får tenner. Det er et evig gnål!
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Huff, det må være skikkelig slitsomt:-( Er minsten lik søsteren sin? Hvordan går det med henne?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, det er sliiitsomt når det er sånn:( Her skrek minsten hver forbannade natt fra han var 4 uker til 4 mnd. Jeg var alene med to barn og bare to timer etter han hadde sovnet, så våknet den eldste. Grøss, dårlige minner strømmer tilbake igjen...:/ Du har all min sympati!
børdi Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. juni 2007 Ja jeg pleier å la eldste være i barnehagen hele døgnet jeg skjønner du....(var ironi ) Det er jeg som syter, fordi ungene våkner om hverandre.:-( Og jeg er LEi av å aldri få fred. Derfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå