Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hvordan er prisen på barnemat der?Tenkte å ta med middagsglass men får jeg kjøpt det der så vet jeg ikke om jeg gidder. Hvordan er det med kumelk?KAn jenta mi på snart 2 år drikke melken der nede??
Mille** Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Vi kjøpte massevis av middagsglass og fruktpure der i fjor, så det kan du droppe å ta med ja. Bleier burde du derimot ta med. Kumelk vet jeg ikke, hadde mme med oss, men vil tro det er trygt. God tur. )
Learning to fly Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jada det kan hun. Bare gå på de store matbutikkene (der de som bor der handler),spør i resepsjonen i hotellet, ikke de små i gatene (turistbutikkene). Vi handlet youghurt, melk, kjøtt, brød pålegg og alt mulig. God mat og ikke dyrt, kjempeutvalg av all mulig mat. Vi hadde kun med bleier. Ungene var 1 og 2 år.
bente69;) Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 I den lille nærbutikken vår hadde de masse barnemat fra Hipp, hva den kosta så jeg ikke etter. De har kjempegod melk der, den kan dere trygt drikke alle sammen. De har både, skummet, lett og vanlig melk. Bleier har de i mange varianter også, vi hadde med en pakke hjemmefra. Syns ikke de spanske bleiene er så gode om natta. Vi var i Alcudia for en mnd siden, kunne godt tenkt meg å tatt en tur igjen nå. Ha en strålende tur, kos dere, Alcudia er et topp sted for liten og stor:)))
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 tusen takk for svar..da dropper jeg og ta med middagsglass, godt hun kan drikke melken der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå