Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg vil også ha en klem. Er det ikke du som er Idol-Mona?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hei, hei, klem tilbake ;-) Er du pakket og klar nå?
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Neeeei....men har shoppet det som må shoppes ihvertfall. Skal ikke være på flyplassen før kl. åtte imorgen kveld, så jeg venter med pakkingen til gullet har reist sånn at jeg har noe annet å fokusere på. *kommertilåsavnehennesånn* :-s
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Ja, det skjønner jeg :-S Jeg har ikke vært borte fra A mer enn 1 natt i strekk (jada, vet jeg er litt patetisk...) Går nok kjempefint. Trenger jo egentlig ikke så mye. Topper og bodyer etc kan du jo evt vaske i vasken på hotellet og tørke.
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Der sier du noe! Kanskje jeg må gå til innkjøp av Bio-Tex!!! Ellers er jeg en racer i å pakke for mye til meg selv, og det har jeg IKKE tenkt til denne gangen. Jeg mener, trenger jo ikke så enormt mye klær når vi bare skal slappe av. Skal liksom ikke ut på byn og sånt;) Du er IKKE patetisk:) Jeg har jo måttet være vekke fra henne mer, trist men sånn er det bare. Veldig deilig å få henne hjem igjen også da:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Jeg jobber med saken. Neste uke skal han være 2 netter hos mormor og morfar ;-) Blir nok kjempestas. Var og kjøpte redningsvest til han i dag... Biotex er alltid kjekt å ha!
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 Oiii, det blir sikkert kjempekjekt for ham!!! Jeg har forresten kjøpt leverposteibokser og skal ta med meg et brød, så har jeg frokost og lunsj et par dager;) Praktisk og billig, hihi;)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Så lur du er.. ;-)) Veldig greit at L er så liten at han bare spiser deg da... He he! Slipper du å drasse på masse mat til han. Du kommer nok til å ha det helt herlig! Supert å komme seg vekk fra alt mas og kaos.
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2007 Ja, jeg tror det blir herlig..... Det stod om Kypros at man måtte forhøre seg med helsestasjonen ang. vaksiner. Så jeg snakket med hs i går og hun sa at han ikke trengte noe mer, og at det gikk helt fint at jeg begynte med smaksprøver o.l. til vi kommer hjem igjen. Syns det er knallpraktisk. Fikk forresten passet i posten i dag, skjønne lille gutten min:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Godt råd, kjøp Bio Tex! Jeg glemte det da vi reiste til Tyrkia og det var jammen ikke lett å finne tilsvarende der nede..:/
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2007 Det skal jeg gjøre!! Gidder liksom ikke pakke alt jeg har, og lille knøttet er gulpekonge nr. 1.......
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Nei, ikke sant. Tørker jo fort der nede i varmen =)
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 21. juni 2007 Varme ja *puh*, håper ikke det blir 36 grader hver dag, da tror jeg at jeg kommer til å dævve;)
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. juni 2007 http://www.startour.no/Page.aspx?id=33951&word=maistrali Trykk på det resultatet som kommer opp - Mastrali, Fig Tree Bay.
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 21. juni 2007 *kremt* Skulle forresten stå Maistrali.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå