Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hushjelp, men drømmer om å få råd til en vaskekjærring en gang i fremtiden.

Skrevet

Direkte importert fra Thailand. Hun vasker gulvene, lager mat, vasker klær, rydder, tar seg av ungene og om natten sover hun under vasken på vaskerommet. Selvfølgelig får hun fri kost og losji som lønn. :-)

Skrevet

Kult, fått hederssoveplassen henne da...*ler*

Skrevet

Ja, det er jo godt og varmt rett ved siden av varmtvannstanken og siden jeg ikke orker slitasje på noen av pleddene mine, så er det den beste plassen hun kunne fått.

Men hvis hun blir vrang, så ryker det rett inn i sportsboden! Der er det ikke fullt så koselig, så hun bør bare passe seg.

Skrevet

har ikke noe husjelp... men skulle gjerne hatt vaskehjelp :)

Skrevet

Og der stanset vi effektivt den diskusjonen....

Det kan hende at noen og enhver burde ta seg råd til (betalt!) vaske-/hushjelp, i stedet for Sydenferie/fin bil el.l. Kanskje vi da hadde fått litt mer tid til de viktige tingene, som å være sammen med barna.

Og, ja, jeg vet selvfølgelig at ikke alle kan gjøre den prioriteringen, men en god del kan. Når mannen min får seg jobb, og jeg ser hvordan økonomien blir, vil en vaskehjelp stå høyt på ønskelista her!

Skrevet

Mannen min har ei som er helt super. Hun vasker tom. klærne hans og legger de nybrettet i skapet hans! Jepp, det er meg.... ;o(

Skrevet

Betalt? Jeg gir jo Thaidamen min mat og husly i verdens rikeste land, hun kan da ærlig talt ikke forlange mer! Av og til så får hun til og med spise middag sammen med oss i spisestuen og ikke bare sitte alene på kjøkkenet med restene:-)

Skrevet

Utenlandsk, de er mer diskret og tar ikke så mye betalt. Hun jobber som en helt - døgnet rundt! Får fri juleaften og noen timer her og der. Ellers så må hun jobbe. Vi har tross alt 70 kvm som må holdes plettfritt! Pengene hun tjener har jeg hørt at hun sender hjem til de 3 barna sine. Så gir henne litt ekstra til jul f eks.

Skrevet

Er kun en ting å si, heldiggrisen!!!!:)) Han er superheldig som har deg!!! Håper han betaler godt *ler*

Skrevet

Hehe, joda, har felles konto så han betaler godt ja, hvor godt tror jeg han har mistet oversikten over. Hihi.. ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...