Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Min mann og jeg har i grunnen alltid god sex. Selv om forholdet til tider ikke er på topp, har vi alltid god sex, og jeg har aldri før vært i et forhold med så ubeskrivelig mye lidenskap som vi har mellom oss. I natt overgikk vi oss selv. Vi hadde sex i flere timer og gjorde absolutt alt. Det var akkurat som om vi var i en slags transe, og vi bare omslynget hverandre som om vi ikke hadde hatt sex på en evighet. Det var helt fantastisk. To helt nakne kropper så intim med hverandre som det går an, sovnet sammen slitne og tilfredsstilte, våknet etter to-tre timer og hadde sex igjen, og stod opp imorges etter at jeg hadde sugd ham. En deilig, lidenskapelig og uforglemmelig natt. Det beste er at det skjer ofte..... Har dere det sånn også? Selv om dere vanligvis har god sex, kan dere ha sånne netter hvor alt er så fantastisk at det nesten er utenomjordisk?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 En jeg hadde e forhold til i fjor, hadde jeg sånn sex med. Vi traff hverandre 2-3 ganger i uka i 2 mnd og det var det mest lidenskapelige og herlige jeg noensinne har opplevd. Vi hadde sex i timesvis, hadde små "pauser" før vi startet på nytt igjen. Det var helt fantastisk og tviler sterkt på at jeg noensinne kommer til å ha så god sex igjen, vi bare fungerte så godt sammen.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Takk for et seriøst svar! Var redd det kom til å bli bare tullete svar siden dette er Kranglesiden.... Det er akkurat sånn som du beskriver, vi har det. Bare at vi jo er gift. Er ikke alltid vi kan gjøre det flere ganger på rad, selv om vi alltid har god sex likevel. Men sånn som i går var det bare lidenskap fra ende til annen, helt utrolig. Jeg blir nesten nummen bare av å tenke på det. Har aldri noensinne hatt så god sex før (i går var det beste vi har hatt) og jeg tviler på at jeg ville funnet meg en bedre sexpartner. Syns det er så rart at selv om vi kan ha hatt en dårlig dag, så er det likevel full tenning og lidenskap mellom oss. Er det vanlig? HI.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Ikke etter min erfaring, så gjør det dere kan får å holde gnisten og lidenskapen i live! Dere er heldige som har funnet hverandre:-) I mitt nåværende forhold er det ikke så bra sex som det jeg hadde i fjor, dessverre. Helt okei... men det skal mye til for å toppe 2006-affæren min. Blir kåt bare jeg tenker tilbake igjen... mmmm... det var grisedeilig.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Nei dere er nok veldig "spesielle", ja...................................................hehe
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Og der kom et sånt svar jeg håpte å unngå... Spør ikke om vi er spesielle, men lurer på om det er vanlig. Er det ikke lov å spørre om sånne ting? Hi.
Eat sardines and die Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Selvfølgelig er det lov, men du er tross alt på kranglesiden og må da forvente noen mindre seriøse svar også............................ellers kan du prøve å dirigere spørsmålet til riktig forum. Her ville kanskje sexdebatten vært midt i blinken.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Syns sexdebatten er enda mindre seriøs enn her, så derfor ble innlegget postet her.. HI.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Ja, det har jeg skrevet flere steder. HI.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 jeg mener at det er en synd hvis man ikke er gift.
camilla^ Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 må si jeg har ett slikt forhold jeg også. Når en tror de største følelsene følsesmessig har gitt seg, kommer de plutselig blussende opp igjen. Så brått at en nesten blir skremt. Kan nesten tro en har fått seg ny kjæreste og er nyforelsket igjen, noe en ikke har. Noe som jeg også syns er litt merkelig: at ett kyss kan føles så uendelig sterkt av og til. Om gubben kommer snikende og tar seg ett langt kyss mens jeg står og vasker opp eller slikt, noen ganger er det som hele himmelen faller ned. Mens andre ganger er det bare ett helt vanlig kyss. Merkelige greier. Jeg håper aldri slikt gir seg, ser ikke slik ut nå hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Sånn er det her også, Camilla. Kyss er enormt spesielt og personlig. Jeg får skikkelige kriblinger av det samme som du beskriver. Det går gjerne noen dager vi ikke kysser hvis vi har kranglet eller hatt litt problemer, og jeg får den berusende følelsen når vi kysser. Det er deilig å ha det sånn følelsesmessig. Vi har en del småproblemer som vi prøver å ordne opp i. Syns det er så deilig at vi likevel har den lidenskapelige tonen mellom oss, uansett. Når vi kommer inn i rett spor er det et drømmeforhold hvor alt bare er nydelig. Tror ikke det kommer å gi seg her heller. HI.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå