Siljevanilje:) Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har drukket nesten 7 liter i dag.. Synes det er litt voldsomt, men jeg vet ikke hva som er normalt. Jeg har type1 diabetes, og blodsukkeret har vert bra, så det er ikke derfor. Hvor mye drikker dere nå på slutten av svangerskapet- nå som det er så varmt?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Er hvertfall oppe i 4 liter vann til dagen...Litt bevisst også da..
Yrha Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 2-3 liter. Klarer liksom ikke mer, blir så lei av vann!! Men har prøvd å 'sprite' vannet opp litt med lime eller agurk, så da går det ned.
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Tror det blir toppen 4 liter pr dag og da er det medberegnet et glass brus eller to...
jua 10.12.05 Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Drikker nok mellom 5-8liter om dagen, gjør det samme når jeg ikke er gravid. Snart blir det vel mere, har vært utrolig tørst når jeg ammet de to første.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 prøver å være mellom 4-6 liter per dag. er så syyykt tørst!!! hvis jeg drikker mindre enn dette da må jeg som regel opp på natta fordi jeg er så tørst.....heldigvis bare lyst på vann...... er nesten litt slitsomt å skulle drikke så mye, og så skal det bli verre når jeg ammer??!!?! hjelp! snart mamma
Gin:) Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 huff, jeg tror jeg drikker alt for lite. Kanskje 2 liter væske om dagen. Hva er normalt?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Når man ikke er gravid anbefales det vel at man drikker 2-3 liter per dag. Skal passe på å ikke drikke for mye heller.
Siljevanilje:) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2007 Har liksom ikke pleid å drikke mer enn max 3liter før i dag, jeg heller.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 noen liter melk og noen liter vann, ikke sikker på akkurat hvor mye, går også med en liter melk om natta
Siljevanilje:) Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. juni 2007 Jeg tar gjerne i mot maaaaange svar...
ramløsa- nok en gang Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Ganske lite, har egentlig aldri vært særlig flink til å drikke masse selv om det anbefales. Må jo bare tisse da.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Mellom 2 og 4 liter, tørst hele tiden og må tisse hele tiden;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå