Gå til innhold

Hvor mye drikker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har drukket nesten 7 liter i dag.. Synes det er litt voldsomt, men jeg vet ikke hva som er normalt. Jeg har type1 diabetes, og blodsukkeret har vert bra, så det er ikke derfor. Hvor mye drikker dere nå på slutten av svangerskapet- nå som det er så varmt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hvertfall oppe i 4 liter vann til dagen...Litt bevisst også da..

Skrevet

2-3 liter. Klarer liksom ikke mer, blir så lei av vann!! Men har prøvd å 'sprite' vannet opp litt med lime eller agurk, så da går det ned.

Skrevet

Tror det blir toppen 4 liter pr dag og da er det medberegnet et glass brus eller to...

Skrevet

Drikker nok mellom 5-8liter om dagen, gjør det samme når jeg ikke er gravid. Snart blir det vel mere, har vært utrolig tørst når jeg ammet de to første.

Skrevet

Oi! Det var mye....

Skrevet

prøver å være mellom 4-6 liter per dag. er så syyykt tørst!!! hvis jeg drikker mindre enn dette da må jeg som regel opp på natta fordi jeg er så tørst.....heldigvis bare lyst på vann...... er nesten litt slitsomt å skulle drikke så mye, og så skal det bli verre når jeg ammer??!!?! hjelp!

snart mamma

Skrevet

huff, jeg tror jeg drikker alt for lite. Kanskje 2 liter væske om dagen. Hva er normalt?

Skrevet

Når man ikke er gravid anbefales det vel at man drikker 2-3 liter per dag. Skal passe på å ikke drikke for mye heller.

Skrevet

Har liksom ikke pleid å drikke mer enn max 3liter før i dag, jeg heller.

Skrevet

noen liter melk og noen liter vann, ikke sikker på akkurat hvor mye, går også med en liter melk om natta :)

Skrevet

Jeg tar gjerne i mot maaaaange svar... :)

Skrevet

Ganske lite, har egentlig aldri vært særlig flink til å drikke masse selv om det anbefales. Må jo bare tisse da.

Skrevet

Mellom 2 og 4 liter, tørst hele tiden og må tisse hele tiden;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...