Gå til innhold

Hjertesukk...Om rot!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere med flere barn, for eksempel 3 som meg;

Klarer dere å holde huset i orden??

Jeg føler at jeg rydder eller vasker konstant, likevel ser huset bomba ut...

Når jeg har rydda og ordna ett rom, så har det blitt kaos på et annet.

Haugen med skittentøy minker ikke, selv om maskina går 2 ganger om dagen...

Hjelp,jeg blir gal av rot.

Lurer på om det går an å organisere husarbeidet bedre, hvordan gjør dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er alene med to små barn, og syns ikke det er vanskelig å holde huset i orden. det må jo ryddes og vaskes litt hver dag, men det holder som regel med en halvtime etter at ungene er i seng. Alt har sin plass, og jeg har nok oppbevaringsplass, så det er ingenting som må flyte rundt. det kan se ganske bomba ut her i løpet av dagen, men alt ryddes om kvelden, så det er fint å stå opp igjen neste morgen.

rydd hele huset, også inni skap og skuffer. da er det lettere å holde orden. og kvitt deg med saker du ikke bruker (gi bort - ikke kast).

Skrevet

Skulle tro jeg hadde skrevet det selv! Har også tre barn og kleshaugen minker aldri!!! Ligger alltid på etterskudd, har stort hus dvs. mye å rote på og vaske på. skulle gjerne hatt noen tips også!Du har min sympati hvertfall.

Gjest otilie79;)
Skrevet

Ja, samme her, skulle tro jeg hadde skrevet det selv. Blir sliten av å se på alt kaoset. Nytter liksom ikke å rydde, det blir like fort rotete:/

Skrevet

Å, så kjekt at vi er flere da..

Men ser også at Pysa ikke synes det er vanskelig en gang..må være deilig å ha det sånn.

Jeg tror ikke jeg er så veldig nøyen altså, jeg forventer ikke at alt skal være strøkent..

Skulle bare ønske jeg klarte å få så pass orden at jeg kunne sette meg ned og slippe og tenke på/se på alt jeg skulle gjort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...