Gå til innhold

Er det bare meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som stortrives som alenemor og ikke savner eksen eller føler seg ensom??? For meg er det så naturlig at jeg synes det er litt rart når andre barn har to foreldre jeg... Mye bedre med bare en for da slipper man krangling og bråk :)

Jeg synes vi har det så fint og stabilt og kan gjøre akkurat som vi vil! Nå har jeg jo heldigvis en godt betalt jobb og høy utdannelse så slipper jo å slite med trang økonomi..

men det må da vel være flere som trives i situasjonen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives jeg. Men synes ikke at det er unaturlig med to foreldre ;)

Savner ikke eksen. Har det godt med min kjæreste, som jeg ikke akter å flytte sammen med. Til det trives jeg for godt alene. Trives med å bestemme alt selv, gjøre som jeg vil når jeg vil og styre penger selv.

Skrevet

Jeg har ikke noe imot alenetilværelsen, men kunne godt tenkt meg en 'normal' familie innimellom, spesielt kl 5 om morgenen og Martin er klar for å starte dagen ;)

Skrevet

Joda, jeg også trives som alenemor, bedre enn da jeg var i forhold - ikke noe bra forhold, og med det til sammenligning har jeg det veldig bra nå. Eneste jeg savner er bittelitt tid for meg selv, men det kommer vel etterhvert, litt vanskelig med barnevakt for 6 uker gml baby... ;-) Men jeg har også en høy utdannelse og god økonomi, og har nettverk rundt meg, eneste problemet er at de fleste andre har full familie og det da ikke er så mange andre aleneforeldre å finne på ting sammen med.

Ellers har jeg null samvær på jenta i midten, så barnefri har jeg ikke uten at mine foreldre har henne innimellom (ca 4 helger i året). Eldste har bare samvær i ferier, og minste får ikke samvær det første året. Så vi føler oss som en ordentlig familie også, selv om alle tre er halvsøstre da. Ingen av dem har søsken på andre siden.

Vi gjør som familier flest. Eldste går på skole, og midtejenta i bhg, og mamma er i perm fra jobben med babyen. Om helgene koser vi oss med familieting, finner på noe sammen med andre innimellom, og ungene har besøk eller er på besøk etc. I ukene er det også fritidsaktiviteter som skal følges opp. I bunn og grunn mangler det bare en mann her i huset, og jeg savner ham ikke... ;-) Jeg har hund i stedet... ;-)

Skrevet

Trives godt som alenemamma jeg også, men for meg så er det nok mer "normalt" å ha to foreldre :)

Skrevet

jeg trives kjempe bra alene.

bare meg og lillegutt=)

Skrevet

Jeg trives også godt som alenemamma :-)))

Skrevet

trives super godt!

og om jeg tenker på alternativet så trives jeg enda litt bedre :-)

Skrevet

stor trives :)) men kan godt få en kjærste som har et eget sted å bo ;)

Skrevet

Trives egentlig godt hjemme med lille snuppeluppa,men kunne godt tenke meg en kjæreste etter å ha vært alene i så mange år. Men er redd for at jeg begynner å bli sær etter alle disse årene..hehe...vet at jeg er kresen iallefall, og nå som snuppa kom til verden blir jeg vel enda verre. Men har akkurat kjøpt meg ny leilighet, så det skal bli bra nå. Mere boltreplass med større leilighet :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...