Frk.Forvirret Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Og sorte sko, men tenkte å finne en jakke/bolero eller et sjal i en frisk farge til. Vet det var "forbudt" å ha sort i bryllup i gamle dager, men gjelder det nå for tiden, syns dere?
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ville ikke gjort det..... Det er jo forbundet med ulykke når det kommer til bryllup. Men fler og fler gjør det altså!
Fisk med CV Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Har hatt på meg sort kjole i bryllup jeg. Med et kjempefresht rødt sjal til var det ingen som reagerte på det. Sjekket med bruden på forhånd om det var ok da *
Hidjey Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg også hadde sort kjole, med rosa sjal og rosa smykke.. Og min søster hadde sort kjole og turkis tilbehør. Vi fikk mye skryt, og det var mange andre der i sort også.. vil tro at det hadde blitt mer baluba om du kom i en kjole som lignet på bruden..
Hidjey Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 -hehe, kanskje litt merlig om kjolen skulle ligne på selve bruden, men jeg mente på kjolen til bruden..
--arkin-- Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 jeg ville ikke hatt en svart kjole i et bryllupp
It's all about me Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Dette er en evig diskusjon her inne, men jeg synes ikke det passer seg med svart kjole i bryllup. Det har alltid vært veldig fy.
Sigyn - 2barnsmor :) Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 var ikke dette lov??? men på 1800 tallet giftet jo mange seg i sort..... bare lurer... jeg har gått i sort selv i bryllup... har bare hørt at om bruden skal være hvit, så skal man ikke ha hvitt....
Frk.Forvirret Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har nemlig blitt så tjukk at jeg ikke finner noe å ha på meg.... Buhu!!!
hostogharkheledagenlang Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Du nå må jeg jo svare da, var i bryllup i helgen og jeg hadde en stund vært litt bekymret for om jeg kom til å finne kjole så jeg hadde på forhånd snakket med bruden om jeg kunne ha svart kjole hvis det ble krise og hun bablet i vei om at selvfølgelig kunne jeg det om jeg frisket opp med andre farger osv... Jeg fant selvfølgelig en kjole, ikke svart, men da jeg kom i bryllupet tror jeg at jeg telte 7 sorte kjoler uten ett fnugg av andre farger ved siden av. Spør bruden da vel , selv om at jeg tror du trygt kan gå sånn.
Arb.ledig husmor Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 I venninna mi sitt bryllup for 4 år siden hadde eg svart kjole, svarte sko og et svart halv gjennomsiktig sjal med tre-perler på... Var ingen som reagerte noe på det... Men eg reagerte litt på forloveren hennes sin kjole, den var kvit med noen røde store blomster på, og hadde kvite sko...
It's all about me Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Serinas_mamma Du sier at først at ingen reagerte da du kom kledd i bryllup helsvart fra topp til tå. Du sier også at du derimot reagerte på forloveren sin kjole fordi den var hvit med noen store røde blomster på (er helt enig med deg der foresten). Hvordan var reaksjonen din? Gikk du bort til henne og sa at "den kjolen der synes jeg egentlig ikke passer å bruke i et bryllup....." ??? Eller tenkte du bare tanken stille inni deg, kanskje nevnte det til en og annen du kjente der, for tilslutt å skrive det på et nettsted? Vel jeg gjetter iallfall på det siste alternativet og må da tilslutt spørre: Hvordan vet du da at ingen reagerte på ditt svarte anntrekk, kom hver og en å sa det til deg at det var superpassende? Det jeg vil fram til er at jeg leser her støtt og stadig ting som: "Jeg har gått i sort i bryllup og det var INGEN som reagerte på det". Det er nok en og annen som sier at kjolen var fin, men man vet aldri hva alle de som tier tenker, og de er nok størsteparten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå