Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har drømt så rart i det siste,og alle drømmene innebærer at jeg går rundt med puppene i det fri...;-/ Det er forskjellige situasjoner,men jeg blir frivelig toppløs og alt er fint,men plutselig er det ikke gøy lenger og alle ler av meg..Det kan være jeg er på byn,eller er med i en konkurranse..Plasser man liksom ikke er naken:) Noen som har noen tanker om hva det betyr?? *Er lei av å være toppløs*
Sinah Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Den klassiske tolkningen av det å være (mer eller mindre) naken, er at det handler om å vise sitt rette jeg. Hvis du er litt ubekvem ved det, kan det være at du er redd for at andre skal se deg slik du egentlig er, eller (som i drømmen) at de skal le av deg hvis de finner ut hvordan du er innerst inne.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 Hmm,kanskje noe å tenke på. Hadde vært kjekt og vite hva som foregikk oppi toppen avogtil;o)
Sinah Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 He-he, ja, jeg drømmer mye sprøtt, som jeg ikke skjønner bæret av. Den beste var da jeg lå anføttes med Burt Reynolds. Vi sugde på tærne til hverandre, men plutselig ble han forvandlet til en kjempe-cheeseburger! Var tenåring, da...
kromis Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har også hatt utrolig mye rare drømmer, men de fleste har handlet om at jeg er i et hus med flere forskjellige mennesker... Siste drømmen handlet da om romptroll jeg hadde i en bolle. Venninna mi lånte meg drømmeboka si, og der sto det at rompetroll betydde graviditet! Gjett om jeg ble stresset! Gutten er bare 4 mnd og pappaen har kun vært hjemme tilsammen i 7 uker og jeg bruker prev. Men jeg fikk mens dagen etter! Puh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå