gravid med nr2 Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Svigermor vil ta i bruk eit bilsete som ho brukte til sønnen sin for 12 år sida.... men eg har ikkje lyst at snuppa mi på 5 mnd skal sitte i dette. kor godkjent er dette som er over 12 år gammalt? i forhold med dei som er i dag? eg gjer vel det rette med å sei det eg meine, at eg ikkje vil bruke dette? e ¨dåke enig? ville dåke gjort det same?
storebror og lillesøster Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ville ikke brukt det nei. Skal visst ikke bruke bilstoler som er mer enn 5 år gammelt
gravid med nr2 Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 å, e da sant? stor det noken plass?
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 D kan du garantert ikke bruke! Bakpå setene skal d være et godkjenningsmerke, som er orange, som d står en E og noen tall.. bl.a.. Hvis d står E-3/E-4 er d godkjent ennå(hvis jeg ikke husker feil nå). Hvis du er usikker, er d bare å ringe Trygg Trafikk og høre.. Men jeg kan ALDRi tenke meg at d eldgamle setet er godkjent, tenk all den forskningen som har vært i løpet av 12 år, iforhold til hva som blei ansett for trygt da og nå!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Nei uff. Det er garantert ikke godkjent! Mye som har skjedd på 12 år som det sies her. Hadde definitivt ikke latt mine barn sitte i det sete.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå