Fraggelhysa! Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg skal på jobbintervju i morgen og lurer på hva som er normal lønn? Fant ingenting når jeg søkte på det. Noen som er inne på arbeidsoppgavene? Jeg vet det grunnleggende, men noen her som innehar en sånn stilling som kunne tenkt seg å fortelle litt?
grå :) Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 jeg skulle egentlig vært assistent på kjevekirurg på sykehuset, men havnet på kir.pol i stedet. vet at kollegaen min lager diverse blandinger, er til hånde, har ansvaret for renhold og vedlikehold av instrumenter og utstyr/rom. der har de en annen til å ta telefonene, men mulig det også er innunder stillingsbeskrivelsen din. du skal vel stort sett gjøre det som tannlegen selv ikke kan utføre vil jeg tro.
grå :) Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 aner ikke dessverre. tror det på sykehuset er en helt vanlig lav lønn med noen og nitti kroner på start og så må man jobbe seg opp på lik linje som i feks butikker. er kanskje annerledes på andre steder
Fraggelhysa! Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Ok. Jeg har relevant utdannelse da, andre med min utdannelse har en startlønn på ca 235 000 i året. Så håper det ikke er snakk om mindre enn det.
Fraggelhysa! Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Jeg dytter litt jeg! Kanskje noen flere kan fortelle meg litt? Jobbintervju i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå