thali Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 er snart 4 mnd på vei. kjente liv i magen for ca halvannen uke siden (hvertfall så tror jeg det) men etter det har jeg ikke kjent noe som helst. så jeg lurer på om det er flere i samme båt? eller om noen vet hvorvidt dette er vanlig?hadde ikke bekymret meg for det hvis jeg ikke hadde merket noe til babyen i det hele tatt, for det er forskjell på når man gjør det, men når man først har kjent liv, så synes jeg det er rart at jeg ikke får den samme opplevelsen igjen...... hvertfall nå som det har gått over en uke.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 siden du ennda er så tidlig i svangerskapet er det ikke vanlig å kjenne liv hver dag, det kan ofte gå dager/uker i mellom hver gang sa jordmor til meg!=) selv er jeg litt over 18 uker på vei og begynte å kjenne "små bevegelser" i uke 15/16 tror jeg det var, kjennte det ikke hver dag og måtte konsentrere meg og kjenne godt etter for å merke det! natt til i går kjennte jeg babyen sparke ordentlig for første gang, det var liksom hardere og mere merkbart enn før=) sparkene kommer skal du se, det tar bare litt tid=)
Tussa og Sofie Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 det er jo vanlig å ikke kjenne liv så mye i starten, og tidlig så er det nok bare på enkelte steder du vil kjenne noe, så tror jeg hadde sett an litt jeg, i uke 16 kjente jeg bare en liten "leamus" i ny og ne, .absolutt ikke daglig nei, først fra uke 18 kjenner jeg at det er liv stort sett hver dag, og litt kraftigere "dytt". Litt tålmodighet, så kvikner nok småttisen til!
thali Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2007 kjenner jeg puster litt lettet ut nå. tusen takk
thali Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 så fint at dere svarer. setter pris på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå