Gå til innhold

Jeg er så lei av å være alene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, nå må jeg bare få det ut! Er alene tredje uken på rad, og er så lei! Føler jeg er alene om alt, og det er jeg jo på et vis. Sambo har så mye å gjøre på jobben, at han ikke har tid til annet...Har "fri" i helgene da, men er superstressa, tlf ringer og han må styre med ditt og datt. Fikk akkurat beskjed om at han må reise til uka også :( Føler meg skikkelig nedprioritert både med tanke på samliv og jobb. Er det flere som har det slik eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det nok ikke like ille, men i forrige uke var han i oslo på kurs, denne uken er han i bergen i møter....Vi har ikke barnehageplass til snupp, så da må jeg være hjemme i stedenfor å jobbe, litt nedprioritert ja. Men med min luse sykepleierlønn så kan jo ikke jeg forsørge hele familien heller, derfor måtte jeg bare være hjemme....Har akkurat hatt to uker ferie sammen med oss da, det var deilig, men rett før ferien var han bortreist både i oslo og i tromsø. Kjipt å være så mye alene ja....

Skrevet

Er sikkert bare en periode nå så er det over igjen. Hvis ikke får du ta han til sides og be han omprioritere på livet sitt. Føler med deg, for det er ikke artig når jobben er viktigere enn familien...

Skrevet

Jeg har sagt det...men han blir bare mer stressa, og dessuten sur, hvis jeg maser eller "krever noe". Sier at det er slik for en periode, men han vet ikke selv hvor lenge da. Sukk. Jeg har også en lusen sykepleierlønn, som ikke kan måles med hans...så da blir jo hans jobb prioritert *sutre*sutre* Koser meg med snuppa vår, det er ikke det, men hun ser jo nesten aldri pappan sin. Han har to barn fra før også, som heller ikke får sin bit av kaka.

Får håpe det blir bedre etter ferien :)

Skrevet

Hva jobber han med?

Mannen min var også slik før.. borte med jobb hele tiden..

Var så lei.. men jeg ble dårlig og han var nødt til å omstille seg..

Nå skal han være hjemme i 3 mnd. med oss for så og kun jobbe deltid frem til neste sommer.

Han har blitt mye flinkere på å bare skru av lyden når det er jobben som ringer og maser til alle døgnets tider.

Før kunne hele huset bli vekket av jobb telefoner og at han måtte sette seg ved dataen til alle døgnets tider og midt i selskaper ol.

Skrevet

Han er ingeniør, jobber i det private. Det forventes at han er tilgjengelig på tlf hele døgnet. Det ringer aldri om natten da, men ofte i helgene. Fredag og lørdag kveld er ikke det noe stas, spes ikke når han har jobbet heeeeeele uka. Jobber med en del gubber, som ikke har familie, og bare jobber hele tiden. De tror vel at alle er slik og at man ikke forstyrrer noe en lørdags kveld.

Hvordan fikk dere snudd trenden?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...