Dansk+ Norsk = nydelig gutt Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Noen som håper å få igjen i morgen.... :-)
Theo&Mamma&Is Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Imorgen? er det da de begynner å sende de ut??
Dansk+ Norsk = nydelig gutt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 jepper men med min flaks ser det svart ut må jeg si...
Monajenten Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Alle som har startet sånne skattepengertråder har fått skikkelig kjeft her inne de siste dagene, hehe;) Om at skattepengene begynner å bli sendt ut i morgen! Men kan da informere om at det er noen som allerede har fått dem, så de har begynt å sende dem ut. Så det er altså håp om å få dem imorgen:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Kommer de imorgen :-) Får igjen så det rekker, det blir deilig.. Sambo skal visst kjøpe seg ny tv, hehe.
Dansk+ Norsk = nydelig gutt Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 Okei... ja vi kan håpe ja. JEG har ikke vært inne her på mange måneder så visste ikke det at vi fikk kjeft... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå