Gå til innhold

I dag må jeg innrømme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde fiskefigurer og ferdiglaget potetmos til middagi dag........... Skikkelig ferdig mat med andre ord. Jeg var så sliten etter en lang dag på jobb og mannen er bortreist på jobb som vanlig og kan noen fortelle gullet mitt på 1 1/2 år at man skal sove om natten?? Så ja, jeg gjor det ulovlige og spiste ferdig mat med småtten.....

Er det tilgivelig???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he. absolutt tilgivelig=)

Skrevet

Ehem....

Min samboer har tatt med seg mini på 14 mnd på MCDONALDS 3 ganger mens jeg har vært på jobb!!!

Da har guttungen fått chicken nuggets med fruktpose og appelsinjuice til...

*sukk*

Skrevet

stakkars barn, får traumer for livet.... hehe, nei, hvm gjør vel ike det?

Skrevet

Nei vet du hva, uansett hvor sliten man er så skal ungene alltid ha hjemmelaget middag med drøssevis av grønnsaker til! Her må barnas helse komme først, hvem bryr seg om du er sliten!!?

Hehe, tror gullet overlever fint jeg. :o)

Skrevet

Herregud, for en dårlig mor du er! Orket du ikke ro ut på fjorden og fiske skikkelig middag til barnet ditt? Jeg skal pusse barnevernet på deg! "Sliten"? Pøh, det er vi vel alle, men vi tar oss likevel bryet med å jakte på kjøttet og dyrke økologiske grønnsaker til ungene våre for det om.

Fy deg!

Skrevet

Her har 2åringen spist holdit, jeg har ikke spist en dritt og minstemann har spist middagsglass fra Nestle.. Sjajt, jeg er dårlig mor..

Skrevet

Dere er noen flotte damer:)

Den oh så dårlige samvittigheten er litt bedre nå.....:)

Skrevet

hehe hadde ei venninne som trodde hjemmelaga lasagne kom fra frysedisken ( hun var langt oppi tjueåra da). tror neppe du er den eneste med lettvinne middager i blandt:)

Skrevet

herregud,,, er du gal kvinnemenneske???? ;-)

Ferdigmat??? huff, du kan ikke være mye glad i ungen din....

Stakkar, og så fiskefigurer, du gir han fisk og ja... oi oi,, Bv neste... hihi--

Skrevet

Du er helt crazy altså crazywoman..

(hehe, er vi ikke alle..)

Tror for å være ærlig at det ikke finnes en eneste her som lager absolutt ALT fra bunnen av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...